Parveen Wadhwa

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2006)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Parveen Wadhwa er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Parveen Wadhwa

Hva skal man si

hadde dr. Wadhwa som fast lege en kort stund, følte at han ikke lyttet eller ville. Hadde historie fra samme legekontor så dr. Wadhwa kunne sett i journalen. Men neida han dømte meg følte jeg. Har hatt og har store smerter og er nettopp(i går) operert for prolaps i ryggen og har prolaps i nakken også som jeg må kanskje operer etterhvert. Følte at dr. Wadhwa ikke tok meg på alvor eller lyttet at jeg hatt STORE SMERTER. Sånn skal det ikke være å ha en fastlege . Ja man kan få fort time hos dr. Wadhwa pga. han har mest ledig. Kanskje en grunn til det. Dr. Wadhwa burde kanskje lytte til historien og være en god fastlege og støttende for pasienten.
Anbefaler ikke denne legen

Veldig hyggelig

Han tar seg tid til pasienten. Han er veldig lett å ha med å gjøre og han er alltid godt humør. Veldig flink medisinsk.han er en god lytter

Tja

Fikk akutte smerter brystrygg og fikk karret meg til en konsultasjon hos Parween Wadhwa,
legen som da hadde ledig kapasitet samme dag,

Han var ikke villig eller ikke kompetent til å dignostisere og avspiste det hele med et skuldertrekk i løpet av fem minutters dialog....eller kanskje bedre monolog :)

I ettertid har jeg fått hjelp av dyktig kiropraktor som bekrefter at det er leddkapsel problematikk som skaper sekundærsmerte , samt andre
områder i in rygg som forårsaker disse akutte sterke smertene.

Dog fant Parween en fettkul på ryggen som han konsentrerte seg om, jeg ble helt satt ut da jo denne ikke kan forårsake slike smerter i brystrygg og nakke.
Tja....fikk henvisning til fjerning av kulen, uten noen dialog med meg om hvor og hva.
Jeg kan ikke uttale meg om annet en hva jeg erfarte der og da,
og anbefaler Parween et kurs i aktiv lytting.
For øvrig vil jeg gi beste skussmål til legesekretæren som tar imot pasientene hos Alpha Legegruppe .

Jeg liker min lege

Han har vaert min lege i det siste 3 aar, siden jeg flyttet til Norge. Jeg er meget fornoyed. Jeg anbefaler denne legen. Han er virkelig den beste legen jeg har noen sinner hatt.

Samvittighetsfull, kunnskapsrik og imøtekommende

Han lytter på det du har å si, gir egne vurderinger og forslag, men er også åpen for dine motforestillinger. Jeg har forstått at jeg kan spørre, så får jeg svar. Han ha også en lun humor, noe det tok litt tid før jeg forsto.
Han holder tiden som er satt av, og klarer å styre tiden sin slik at avtalt tid holdes. Jeg opplever ham som en tilgjengelig og dyktig lege. I og med at han også bruker nett og app til timebestilling, er ikke telefonkø noen problemstilling.