Rebekka Johnsen Wangensteen

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (2002)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rebekka Johnsen Wangensteen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebekka Johnsen Wangensteen

Umulig å få kontakt

Har prøvd å bestille time uten hell de to siste månedene. Alt som bookes blir umiddelbart avbestilt.
Ingen bedring etter å ha tatt kontakt om problemet.

Suveren service når det gjelder!

Har hatt Rebekka som fastlege siden hun begynte på Majorstuen. Alltid følt meg vel i varetatt. For første gang følte jeg at noe alvorlig kunne være på gang, og jeg ble umiddelbart tatt vare på på en svært grundig og betryggende måte. Servicen fra henne og hele teamet rundt henne var førsteklasses. Rebekka er en erfaren og kunnskapsrik lege, som anbefales på det sterkeste.

Lyttende,, trygg og usedvanlig flink

Jeg har hatt Rebekka som fastlege i flere og, det samme har mine nå voksne barn. Hun har alltid møtt oss lyttende og med gode råd og løsninger. Også når det har dreid seg om psykiske utfordringer. Hun er pliktoppfyllende og følger alltid godt opp. Vi føler oss alltid i veldig trygge hender når vi er hos henne. I tillegg til å være lyttende er hun også direkte og konkret. Anbefales på det sterkeste.
Det fungerer ekstra bra når man nå har anledning til å bestille time evt stille spørsmål digitalt.

Hyggelig og dyktig

Både jeg og min datter har Rebekka som fastlege. Hun er flink og hyggelig lege som tar tak i ting. Jeg har alltid fått god hjelp fra henne og hun er også flink med barn.

Personalet i laboratorium er også hyggelige og hjelpsomme.

Ikke til stedet

Damene ved resepsjonen var ganske ok.
Men:
Det tar ganske mye tid å få time.
Har hatt vanskeligheter med resepsjonen når jeg ville fornye en resept. De sa at jeg ikke fikk den medisinen før og det var feil.
Jeg har hatt Rebekka som fast lege i ett år. Jeg har aldri sett henne. Vikaren var middels men ikke så sikker på seg selv.
Det er svært skuffende når man velger en erfaren fast lege også den forsvinner og blir erstattet med en vikar.