Bengt Anders Wedén

Autorisasjon (2000)

Bengt Anders Wedén er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Anders Wedén

Svært god lege

Bengt er en svært god lege som lytter effektivt og er oppriktig velmenende i sin behandling av meg som pasient. Jeg føler meg svært godt ivaretatt.

Lite hjelp å få, vanskelig å få tak i

Legekontoret er ofte stengt. Tlf er ofte ubemannet. De stenger mulighet for kommunikasjon på Helse-Norge.

Gjør ikke jobben sin!

Min samboer var hos Bengt og hun fortalte hvor hun ønsket å føde. Legen (Bengt) bekreftet og skulle fikse dette! Han gjorde ikke det han skulle og min samboer fikk feil føderplass.

I kontakt med sekretær får min samboer beskjed om at de ikke har kapasitet til å rette opp feilen de har gjort og at hun får prøve å fikse det selv.

Dårlig behandling og oppfølging av egen pasient knyttet til egen feil.

Lang ventetid på timer

De gangene jeg har prøvd å få time har jeg opplevd å måtte vente i over 2 uker på å få time, selv om det har vært ting som hastet. Hyggelig lege, men føler ikke at jeg ble tatt på alvor når det kommer til psykiske plager.

Dårlig lege

Legen overtalte meg å trappe ned en medisin som jeg hadde tatt i årevis. Når det viste seg at det var ikke bra, prøvde han å legge skylde på meg først. Situasjonen min ble på grunn av det enda verre, men etter flere slitsomme måneder gikk det heldigvis bedre.

En gang betalte jeg en time hos ham to ganger, prøvde å få det tilbakebetalt, men fikk det aldri.