Morten Westereng

Autorisasjon (1999)

325 av 2000

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Trygg og kunnskapsrik

En flott og kunnskapsrik lege som lytter til pasienten
Han vet hva han driver med . Slulle ha hvert flere fastleger som han.

Meget dyktig, hyggelig og tilgjengelig!

Anbefales på det sterkeste!
Som overskriften sier er Westereng meget dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg har aldri opplevd noen andre som svarer så raskt på henvendelser selv etter arbeidstid.
Kjempefornøyd! 🌟

Uempatisk og lite interessert

Denne legen burde ikke være lege.

Jeg opplever at han har meget redusert til inge empati og ingen interesse i å undersøke hva som feiler en. Jeg hadde satt pris på å bli tatt seriøst og ikke måtte stille egne diagnoser, for jeg er jo ingen lege.
Han gjør virkelig alt fra null til minimum og får en til å føle seg veldig liten og enda sykere.

Henvisningene han skriver gjør han kun dersom du spør, og ofte er henvisningene mangelfulle, og resultatet er da at man ikke får vedtak godkjent fordi han ikke gidder å skrive ut hva som faktisk feiler en. Jeg vet ikke hvordan jeg kan gi konstruktiv tilbakemelding da denne typen nedgraderende behandling jeg har mottatt har foregått over mange år, og det virker ikke til at legen er mottagelig for å endre seg da han ikke virker å ha evne til medfølelse.

Resepsjonisten der er også svært lite allright mesteparten av tiden.

Flink og god lege

Er veldig fornøyd med å ha Westereng som lege og vil ikke bytte, selv om jeg er nødt til å reise en time fra andre siden av byen for å komme til han. Han har alltid tatt meg på alvor og når jeg var bekymret for en sykdom, så sendte han meg til de nødvendige undersøkelsene for å avkrefte at jeg var syk.

Har også vært enkelt og raskt å bestille time, lab og skrankepersonell er hyggelig og man får raskt svar på prøver.

Anbefales!

FAGLIG GOD LEGE

Har hatt Westereng som lege de siste 15 årene, blitt fulgt opp med hensyn til mange forskjellige kroniske sykdommer. Jeg har alltid fått god oppfølging, faglig sett ligger han på et høyt nivå og jeg har aldri hatt noen grunn til å tvile på avgjørelsene hans. Menneskelig sett så er Morten Westereng som alle oss andre, har gode og mindre gode dager, skulle bare mangle. At han kan virke mutt eller dårlig humør noen dager, kan ha en negativ effekt på pasientene, som ikke kjenner ham godt nok. Kanskje kulturforskjeller gjør at han kan oppfattes negativt, men absolutt en kjempegod lege.