Morten Westereng

Autorisasjon (1999)

325 av 2000

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

ubehagelig og sint Resepsjonisten

Resepsjonist er svært ubehagelig person på telefonen. Hun er ikke interessert i hva du har å si. Svare ikke på spørsmåler jeg har og unngå dem helt. og dette er ikke en gang, dette er hver gang jeg ringer met leger kantoren.

Leger selv er bra, han er vel direkt men det er greit for meg. noe tilfeller er de ikke ledig timer på kort tid. Men det er vel helt normal i her i Norge.

Flaut å kalle han her lege!!!

Jeg hadde glemt bankkortet mitt hjemme, og spurte om å få faktura fra hun i resepsjonen, hun sa det at dersom jeg ikke betalte med bankkort kom faktura etter et par dager i posten. Ok! Og da jeg gikk ut av legekontoret, og var nesten ved parkeringsplassen, hørte jeg en som ropte og kom løpende, snudde meg og fikk da se Morten Westereng komme løpende fordi jeg ikke hadde betalt!! Jeg trodde virkelig han tulla!! Sa det at jeg hadde glemt kortet hjemme å ville få faktura! Når jeg sa dette ville han ha meg inn på kontoret for å si at han trodde jeg ikke var en som betalte for meg!!! SÅ FREKK! Og jg har ikke han som fastlege men fikk dessverre time hos han siden han var den eneste legen som hadde ledig!! ALDRI IGJEN!!! Har nå byttet lege!!

God lege, men dårlige medhjelpere.

Hvis man er så heldig å nå gjennom på telefon, så møter man sjelden noe spesielt servicevennlig menneske.

Dessverre har en god lege avvisende og lite behjelpelige medarbeidere i resepsjon og kontor øvrig som gjør at man føler seg til bry som kunde, at man stiller dumme spørsmål, og man går derfra med en dårlig følelse hver eneste gang.

Aldri tid, dårlig.

Har brukt legevakten siden 2012 da han aldri klarer å få tid til meg når jeg faktisk er syk eller skadet og må ha time.

En utrolig god lege!

Han har alltid tatt seg tid både til meg og min datter. Han lytter og kommer med råd. Og hvis jeg ber han om å ringe meg, så gjør han det når han skal. Mange år siden jeg har hatt en slik god lege :-D