Pernille Willersrud

Autorisasjon (2007)

Pernille Willersrud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Fornøyd

Det er generelt for vanskelig å komme i kontakt med legekontoret (sms-tjenesten er ikke god nok og telefonkøene håpløse), men når jeg først får time er jeg fornøyd. Min erfaring er at legen er lyttende, tar seg god tid og gir kloke råd i tillegg til riktig behandling.

Dyktig og hyggelig lege, på elendig legesenter

Hun er ikke min fastlege, men mann og barn bruker henne, så jeg er like mye der som hos min egen lege.
Det er vanskelig å komme i kontakt med legesenteret, jeg har bl.a. opplevd å stå utenfor luka 15 minutter etter åpningstid, mens sekretæren prater om ferien sin på telefon på innsiden. Respektløst og elendig! Men legen vekker tillit. Hun er dyktig og bruker mye tid på pasientene. Det kan medføre noe ventetid, men overkommelig.

En lege som bryr seg om deg

Jeg har hatt Willersrud som lege i mange år, og reiser fra Vestfold til Oslo jevnlig for å gå til lege. Har ingen planer om å bytte.

Hun er en dyktig lege og et godt menneske som lytter og virkelig ønsker å hjelpe.

Bøler legesenter har ofte lang ventetid på telefon og venterom. Men jeg foretrekker det fremfor en lege som ikke bruker nok tid på pasientene sine.

Savner en web- og sms løsning for time- og reseptbestilling. Det kunne kanskje også lettet trykket noe på ventetider.

Jeg har meget dårlig erfaring med selskapet som er ansvarlig for fakturering for Bøler legesenter. De er svært aggressive og har høye gebyrer. Legesenteret bør vurdere å bytte leverandør av tjeneste.

Fantastisk!

Jeg hadde Pernille som fastlege i mange år. Hun er helt fantastisk på alle måter!

Ja- nesten alltid ventetid. Hvorfor? Fordi hun er en av få av sitt slag som ser MENNESKE bak sydommen, og tar seg Goood tid, når du trenger det! Er det noe som er viktig når man er syk så er det akurat det.

Jeg har flyttet og savner henne veldig. Dere som kan velge henne som deres fastlege er så heldige!

Hverken eller

Hun er alltid forsinket, minst 45 min. Er ikke tilgjengelig. Fikk beskjed om at hun skal ringe meg tilbake, men jeg ble aldri kontaktet. Er meget misfornøyd med resepsjonen, må vente veldig lang tid før de tar telefonen.