Pernille Willersrud

Autorisasjon (2007)

Pernille Willersrud er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pernille Willersrud

Aldri mer!

Hun er snill, men det er det eneste jeg har opplevd fra hennes side. Jeg synes hun mangler en del legekunnskaper. Hun har ikke greie på sykdommer. Om jeg ikke hadde diverse plager før og viste ikke hva det kan være så skulle hun bare si at alt er i orden. Jeg måtte nesten tvinge henne for å ta diverse prøver av meg - bare for å bekrefte det jeg hadde mistanke for. Sent tilbakemelding på henviste undersøkelser!!! Hun virker ikke helt dyktig og kvalifisert. Anbefaler ikke!

Meget god lege

Tar pasienten alvorlig. Lytter til pasienten. Tar seg meget gog tid til pasienten, noe som fører til at det alltid er minst en halv time ventetid.
Alltid et lurt smil på lur

Behaglig og dyktig

Hun er aldri klar til bestillt time,men går gjerne en halv time på venting.Hun er en dyktig lege som får deg til å slappe av og hun er lett å prate med.Minner om den "gamle huslegen"Har hatt henne fra hennes første dag som fastlege og kan nå ikke tenke meg å gå til annen lege

Flink med meg. Men mange tabber med barna mine, som også går der.

Ventetiden på legekontoret er alltid fra en halvtime til overkant av en time. Det er ekstra slitsomt når det gjelder å vente med barn. Så håper virkelig på en bedring der. Men hun tar seg god tid med med, og hører på det jeg har å si. Hun er oppriktig, og Evt gir råd eller oppstart av noe behandling, hvis hun mener det er på sin plass.

Det er den beste legen jeg noen sinne har hatt, og har

Har akkurat skrevet om dere alle som ble lagt ut på facebook.
Ellers så er det ikke så mye å si om Pernille. Hun er en god lee, som tar seg tid til å lytte på pasienten. Et godt menneske!!

Hun er min guardian Angel! Det sier vel alt. Bare vær ærlig mot henne, og det skal man jo være mot alle!?