Knut Winger

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Knut Winger er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Winger

Dyktig lege med lang og allsidig erfaring:

Min fastlege Knut Winger har i alle år tatt imot meg etter kort ventetid, når jeg har ringt eller oppsøkt kontoret i forbindelse med mine medisinske forhold og plager.
Han har også alltid gitt meg inntrykk av stor faglig dyktighet etter forskjellige undersøkelser og oppfølging av meg, med rask og riktig diagnose-forståelse.
Og jeg har vært meget fornøyd med bl.a. deretter henvisning videre til aktuelle spesialister og/ eller sykehus - når det har vært nødvendig.

Trygg og løsningsorientert

Flott lege! Faglig dyktig! Oppdatert! Min mann har også hatt ham som fastlege, med diagnosen alzheimers. Winger gjorde alt rett under utredning, det viser erfaring i forhold til sykehuset m.m. Han ser meg! Bruker ekstra tid når jeg trenger det. Da må andre vente litt. Helt ok med litt forsinkelser der når jeg vet at det er fordi andre trenger legen sin. Anbefales på det varmeste!!

Den verste legen jeg har hatt!

Knut Winger må være blant de verste legene i landet. Han er totalt uengasjert, har tidenes slappeste håndtrykk og pga. hans kroppspråk og være måte får man følelsen av at han tenker "Hvorfor i all verden er du her?..". Mange går til lege med pinlige greier som man har null peiling på hva er som er grunnen til at man oppsøker lege. Da er det veldig lite hyggelig å ikke bli godt motatt, men tvertom det motsatte.

Resepsjonisten er dog meget hyggelig.

Lat!

Sente mej videre til en spesialist för att spyle mine öron. det kunde han ha gjort selv sa han, men antar att han inte gadd....fick dock betala fullpris för 5 min av "gå till öron/fot specialisten runt hjörnet....

God lege

Har vært godt fornøyd med ham, og han var min fastlege i ca. 10 år.
Han tok seg alltid god tid - og fulgte meg godt opp når jeg var syk i to år.
Da var han meget god å ha.
Kunne være noe forsinkelser, men ventet maks 25 minutter.
Kan anbefales.