Erik Ytteborg

Autorisasjon (1989)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Elendig lege!

Jeg har vært hos Ytterborg 3-4 ganger. Jeg opplever han som svært arrogant, lite interessert i å lytte og med et ønske om å prosessere deg så fort som mulig. Folk beskriver han som en lege av "den gamle skolen", noe som stemmer i aller høyste grad. Han har f.eks null innsikt i problemer som utmattelse og kobling mellom fysiske og psykiske plager.

Jeg ble også her forleden regelrett utskjelt fordi jeg ba om å få ta en covid 19 antistoff blodprøve( test for å se om du har hatt koronavirus) etter at jeg hadde vært forkjølet i over 3 uker.

Sånn skal man ikke behandle pasienter!

Dyktig

Tar pasienten på alvor, gir god veiledning og adekvat
Behandling. God lytter.
Følger opp behandling og gir god veiledning

Flink og ryddig lege

Veldig god lege. Hjelpsom og nøyaktig. Hyggelig og interessert i pasienten. Kan anbefales! Vært min fastlege i årevis. Effektiv på resepter. Intet negativt å si. En lege å stole på.

Særdeles dyktig og empatisk.

Dr. Ytteborg har vært min fastlege i en årrekke.
Svært faglig dyktig, vennlig og behagelig å ha med å gjøre.
Legekontoret generelt er i tillegg vennlige, effektive og presise.
En meget godt drevet praksis med dedikerte folk.

Ikke bare Erik

Denne tilbakemeldingen går egentlig aller mest på hele legesenteret. Jeg har en fastlege som er sykemeldt/i permisjon og da må gjerne de andre trå til for å skrive ut resepter, svare på spm etc. Og da må jeg bare få skryte litt, de er så kjappe på resepter, imøtekommende på tlf og når man møter opp og alt en trenger hjelp går så fort.
Jeg er av typen som verdsetter effektivitet og konkrete tilbakemeldinger mår jeg drar til legen og det syns jeg de er helt råe på! Og veldig greit å få time raskt. Oftest er det enklere å skrive negative tilbakemeldinger og å bite seg merke i dem, men jeg håper denne går hjem hos både aktuelle pasienter og ansatte. Dere er så flinke og kjappe og hyggelige. Helt topp!