Bente Maria Eri

Autorisasjon (1990)

Bente Maria Eri er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bente Maria Eri

Veldig fornøyd!

Flink lege som tar meg alvorlig og følger opp når jeg er bekymret for barna. Får ALLTID time når barna er syk!

Fordomsfull, og uinteressert i andre syn

Anbefaler virkelig ikke Bente Eri,faslege til mine barn i to år før jeg fikk nok og byttet. Dette er en lege som er fastlåst i skolemedisinen og ikke interessert i å se utenfor, forholder seg kun til prøvesvar og man er frisk om ikke annet er bevist, via blodprøver. Har man diffuse plager, er ikke Bente Eri en lege for deg og du vil ikke bli tatt alvorlig. Jeg opplevde henne som arrogant, kald og avvisende, NÅR hun ikke fant noe galt men jeg som mor ikke var enig - har man "textbook" syptomer som man kan se og påvise er hun en helt grei lege.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er nøyaktig, har mye erfaring og følger opp. Hun tar seg tid når jeg trenger det men ellers er hun kjapp. Jeg føler at hun tar meg på alvor og er omsorgsfull i vanskelige tider da jeg har vært mye syk. Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg.

Flink

Snill og god og veldig flink! Lett og prate med! 😊

Helt OK

Har hatt hun i mange år. Helt OK, ingen spesielle hendelser å nevne.

Men generelt føler jeg at hun er litt dømmende, tar meg ikke helt på alvor, litt "kald" - ikke spesielt vennlig og varm. Syntes det er noe ubehagelig å være hos henne, klarer ikke slappe av og føler meg ikke ivaretatt på den måten jeg ønsker.

Lang ventetid på telefon, får time etter 5-8 dager.
Resepsjonen fremstår ikke som særlig imøtekommende.