Ben Li Zhang

Autorisasjon (2000)

Atrium Legesenter Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Dyktig og interessert i sine pasienter

Tar en holistic approach og har dyp kunnskap i vestlig og asiatisk medisin.
Kjenner pasienten og bruker den tiden som trengs

Faglig dyktig, men veldig på salg av andre tjenester

Faglig dyktig, men ingen people person. Synes han er lite initiativrik og veldig pågående med å få solgt andre tjenester på sitt kontor. Gyn, ultralyd, akupunktur og kremer. Kunne ha sett mer på pasienten og mindre på PC-skjermen

Veldig lite engasjert lege

Ble henvist til atrium legesenter og Benli da min egen fastlege ikke var tilgjengelig. Jeg var på legesentret to ganger og gikk der ifra gråtende begge ganger. Ble ikke behandlet som en pasient burde blitt behandlet og var veldig vanskelig å skjønne Benli. Både på grunn av brister i språket og fordi han bare satt å snakket in i pc-en sin. Fikk ikke noen klare beskjed hvordan jeg skulle behandles videre og mitt tilstand ble bre forverret etter besøk der. Rekommanderer ikke denne legen.

Faglig flink lege.

Ben Li har vært min fastlege i mange år, han er faglig dyktig og har alltid henvist meg til andre spesialister hvis han ikke selv har funnet ut hva som er i veien med meg. Kontorsøster Elisabeth er også meget dyktig i sin jobb, men et lite minus er at det er ofte forsinkelser der, men jeg bytter ikke fastlege av den grunn.

Dårlig opplevelse

Svært uoppmerksom, rotete og ukonsentrert lege. Ved tlf.henvendelse har han bl.a tatt meg for å være en annen pasient og dermed svart på helt andre ting. Sist gang jeg var der måtte jeg også betale et tillegg for en henvisning til en annen lege, noe jeg ikke har opplevd før. Både mannen min og jeg har gått til han. Svært misfornøyd begge to. Har byttet fastlege nå.