Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Autorisasjon (1991)

Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Lang, lang ventetid når du ringer kontoret

Over 20 minutter i telefonkø for å komme fram til Majorstuehuset legegruppe. Telefontiden er kort.
Det er for lenge, ansette flere som kan ta telefonen og gi dem skikkelig opplæring.

Elektronisk bestilling av time hos fastlegen er ikke mulig, når det er en som vikarierer.

Veldig flink og empatisk fastlege

nå har jeg gått til Tord i 7 år, og er veldig fornøyd. Veldig flink of kompetent lege, altid lytter og empatisk.

Trygg og faglig dyktig lege

Dette er en lege som bruker tiden på å lytte og tilegne seg kunnskap om situasjonen der og da. Ikkeno tull derfra :-) Innbyr til tillit og kjenner meg privilegert som får ha en slik fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege. Veldig faglig dyktig, den beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende og trygg. Anbefales på det varmeste!

Empatisk

Empatisk og lytter til problemene dine. Har dog en tendens til å henvise til private klinikker og spesialister, mange av dem personlige bekjente. Dette blir fort dyrt. Men er en klar over dette er det bare å si ifra til ham at en ikke har råd til slikt fordi en for eksempel er student eller lignende, og det er uproblematisk for ham å henvise til offentlige klinikker isteden.

Veldig dreven og kunnskapsrik. Hans svakhet er ben og ledd, og det kan anbefales å være årvåken og følge opp litt selv hvis han ikke tar leddproblemer du har så alvorlig som du forventer.

Må smøre deg med tolmodighet til timene; ofte opptil 30 minutter forsinka, og bestilling av timer må skje rundt 2-4 uker i forveien.

Klinikken i seg selv er veldig moderne med alt av utstyr en kan forvente i den moderne, digitale tidsalderen vi lever i. Personalet er hyggelige og imøtekommende. De eneste gangene de har vært noe annet enn hyggelige har vært engangstilfeller, og i ettertid har jeg møtt de samme folkene i bedre humør. Med andre ord: personalet er mennesker de også, med gode og (få) dårlige dager.