Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Autorisasjon (1991)

Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Lang ventetid, men nøye

Du må bestille time gjerne tre, fire uker i forveien. Når du kommer til avtalt tid, venter du gjerne lenge over avtalt tid, 30-40 minutter er ikke uvanlig. Legen har lest journalen før du kommer inn på kontoret og gjør en god jobb, men det du har sagt at du trenger hjelp til.

Grundig og tålmodig lege

Tord Østberg er grundig, tålmodig og empatisk. En solid fastlege som jeg er svært fornøyd med, og som jeg på det varmeste kan anbefale.

Det eneste som trekker ned gjelder ikke Østberg som lege, men legekontoret han arbeider ved. Betjeningen i resepsjonen er ofte i svært dårlig humør, lite behjelpelige og tidvis frekke og ubehagelige. Dette er synd, da legene som arbeider der er såpass dyktige og godt likt. Helhetsinntrykket trekkes kraftig ned av resepesjonen og spesielt de som betjener telefonen ved legekontoret.

Trygg og empatisk

Trygg og empatisk lege. Stiller alltid opp og tar meg som kunde seriøst.
Profesjonell lege som er tilstedeværende uansett årsak.
Eneste minus er at han er svært opptatt og det alltid er litt for lang ventetid på venterommet før det er klart; pluss siden er at du får hjelpen du trenger

En svært god lege

Jeg har kompliserte diagnoser. Han har alltid lyttet og vært løsningsorientert. Bruker god tid og gjør at jeg føler meg trygg.

Lite medmenneskelig og svært lite løsningsorientert

Sjeldent vært hos en lege som er så lite medmenneskelig.

Pratet stort sett bare i ring, uten å komme med noen fornuftig - hverken når det gjaldt årsak eller løsninger.

Etter mye spørsmål fra min side ble han ufin i tilbakemeldinger og irritert, rett og slett ikke interessert i å hjelpe meg. Han viste ekstremt lite forståelse.