Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Lite medmenneskelig og svært lite løsningsorientert

Sjeldent vært hos en lege som er så lite medmenneskelig.

Pratet stort sett bare i ring, uten å komme med noen fornuftig - hverken når det gjaldt årsak eller løsninger.

Etter mye spørsmål fra min side ble han ufin i tilbakemeldinger og irritert, rett og slett ikke interessert i å hjelpe meg. Han viste ekstremt lite forståelse.

Føler meg heldig som har dr. Østberg som fastlege!

Har hatt dr. Østberg om fastlege i mange år, er meget fornøyd - på alle måter! Blir sett, hørt og fulgt opp.

Dyktig og grundige lege!

Jeg har vært pasient hos Østberg i tre år nå. Jeg opplever han som veldig grundig, løsningsorientert og faglig dyktig. Han har tatt meg på alvor, og sendt meg videre til sykehus når det har vært nødvendig. Han er god å snakke med, og har hjulpet meg gjennom et par utfordrende hendelser. Alltid ganske lang ventetid, men har aldri opplevd at legen ikke har hatt tid til meg, så da går det egentlig greit. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Jeg bytter fastlege nå pga flytting, men jeg vil virkelig anbefale Tord Østberg som fastlege. Han er veldig lyttende og grundig, og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt!

Østberg er en utrolig dyktig lege. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Jeg stoler på hans anbefalinger og føler virkelig at jeg er heldig som har han som fastlege. Litt ventetid er det alltid, men han er forberedt, kjenner til journalen min. Fantastisk lege - jeg kommer til å ha han så lenge som jeg kan.

Den beste legen

Denne legen er den mest empatiske legen jeg har hatt. Jeg har hatt han som lege siden 2006. Han viser mye respekt for sine pasienter.
Han er ekstra tålmodig, grundig og profesjonell.

Legesenterets lokale er en av de reneste som finnes. Ansattene er også veldig serviceinnstilte.

snil og hjelpsom lege svært fornoyd

Har brukt h han siden 2001 har aldri tenkt å bytte fantastik flink få all hjelp man trenger for helse situasjonen din jeg gi han fem stjerne

Svært fornøyd!

Grundig lege som lytter og er empatisk. Har han som fastlege, og ønsker ikke å bytte til noen annen. Alltid god hjelp, både med små og store ting. Også svært god på oppfølging. Som andre har skrevet er det litt ventetid, men sammenlignet med andre er det nok ikke så ille. Bra at man kan bestille time både på telefon, nett og sms. Er for øvrig også fornøyd med øvrige ansatte på Majorstuhuset legegruppe, alltid hyggelige og hjelpsomme.

Utrolig grundig, dyktig og tilstedeværende lege

Jeg har hatt dr. Østberg som fastlege i ca 6-7 år. Utrolig grundig, seriøs og ivaretagende lege, som alltid lytter til meg, tar seg den nødvendige tiden og tar meg på alvor. Kunne ikke tenke meg noen annen fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og sympatisk lege

Dr. Østberg er en dyktig, grundig og sympatisk lege. Et minus er at han alltid er forsinket, men samtidig er det kanskje et tegn på at han ikke avskjærer pasienten etter de ti minuttene som var satt av, men tar den tiden det måtte trenge for hver enkelt?

Fantastisk fastlege!

Svært grundig, imøtekommende. Er gjerne litt ventetid, men det er virkelig verdt det! Han har tiden sin. Lytter. Man føler seg forstått og blir tatt på alvor.

Grundig, empatisk og svært kunnskapsrik

Den beste legen jeg har hatt. Viser forståelse, tar både små og store problemer alvorlig, og er svært flink til å lytte til pasienten.

En meget grundig og dyktig lege

Legen tar seg god tid til å forstå pasienten. Han er vennlig. Han tar pasienten på alvor.

Grundig og skikkelig

Hele familien har hatt ham som fastlege i sju år. Fikk ham anbefalt av en venninne. Han er meget grundig og tar pasientene alvorlig, vi er svært fornøyde!

Min første fastlege

Dr Østberg har vært min fastlege siden tjenesten begynte. Lite kontakt før jeg ble alvorlig skadet i 2005. Min sak er komplisert, og har tatt lang tid å utrede. Legen er tålmodig, og har i samarbeid med meg vært med på å løse mange av situasjonene som har oppstått. Spesielt i kontakt med NAV og viderformidling i det medisinske systemet. Viser god forståelse og innsikt i det han gjør.

Den beste legen jeg har hatt

Enorm kunnskap og autoritet, grundig, samtidig effektiv