Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Dyktig og grundige lege!

Jeg har vært pasient hos Østberg i tre år nå. Jeg opplever han som veldig grundig, løsningsorientert og faglig dyktig. Han har tatt meg på alvor, og sendt meg videre til sykehus når det har vært nødvendig. Han er god å snakke med, og har hjulpet meg gjennom et par utfordrende hendelser. Alltid ganske lang ventetid, men har aldri opplevd at legen ikke har hatt tid til meg, så da går det egentlig greit. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Jeg bytter fastlege nå pga flytting, men jeg vil virkelig anbefale Tord Østberg som fastlege. Han er veldig lyttende og grundig, og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt!

Østberg er en utrolig dyktig lege. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Jeg stoler på hans anbefalinger og føler virkelig at jeg er heldig som har han som fastlege. Litt ventetid er det alltid, men han er forberedt, kjenner til journalen min. Fantastisk lege - jeg kommer til å ha han så lenge som jeg kan.

Den beste legen

Denne legen er den mest empatiske legen jeg har hatt. Jeg har hatt han som lege siden 2006. Han viser mye respekt for sine pasienter.
Han er ekstra tålmodig, grundig og profesjonell.

Legesenterets lokale er en av de reneste som finnes. Ansattene er også veldig serviceinnstilte.

snil og hjelpsom lege svært fornoyd

Har brukt h han siden 2001 har aldri tenkt å bytte fantastik flink få all hjelp man trenger for helse situasjonen din jeg gi han fem stjerne