Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Veldig fornøyd

Jeg bytter fastlege nå pga flytting, men jeg vil virkelig anbefale Tord Østberg som fastlege. Han er veldig lyttende og grundig, og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt!

Østberg er en utrolig dyktig lege. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Jeg stoler på hans anbefalinger og føler virkelig at jeg er heldig som har han som fastlege. Litt ventetid er det alltid, men han er forberedt, kjenner til journalen min. Fantastisk lege - jeg kommer til å ha han så lenge som jeg kan.

Den beste legen

Denne legen er den mest empatiske legen jeg har hatt. Jeg har hatt han som lege siden 2006. Han viser mye respekt for sine pasienter.
Han er ekstra tålmodig, grundig og profesjonell.

Legesenterets lokale er en av de reneste som finnes. Ansattene er også veldig serviceinnstilte.

snil og hjelpsom lege svært fornoyd

Har brukt h han siden 2001 har aldri tenkt å bytte fantastik flink få all hjelp man trenger for helse situasjonen din jeg gi han fem stjerne

Svært fornøyd!

Grundig lege som lytter og er empatisk. Har han som fastlege, og ønsker ikke å bytte til noen annen. Alltid god hjelp, både med små og store ting. Også svært god på oppfølging. Som andre har skrevet er det litt ventetid, men sammenlignet med andre er det nok ikke så ille. Bra at man kan bestille time både på telefon, nett og sms. Er for øvrig også fornøyd med øvrige ansatte på Majorstuhuset legegruppe, alltid hyggelige og hjelpsomme.