Ole Henrik Øyum

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Ole Henrik Øyum er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henrik Øyum

Utnytter pasienter for å tjene penger

Er du alvorlig syk, er dette en lege du holde deg unna!!!!
Han er i utgangspunktet så stresset når man kommer inn til time, at han knapt nok evner å høre hva du prøver å formidle, og kan derfor ikke ta deg på alvor.
Det er Alltid forsinkelse på 20-50 min.

Han har mangel på empati, lite forståelse og kan være veldig frekk i måten han svarer deg..
Rett og slett direkte Ufin..

Om man får beskjed om å ringe han på dir.nr for å få svar på prøveresultat, tar han opp røret og skriker i tlf.at han er opptatt og slenger på igjen før du rekker å få spurt om noe i det hele tatt..

Denne legen anbefaler jeg på det sterkeste å styre unna!!!

Kunnskapsløs og travel lege

Dette er en lege som forsøker å være morsom og menneskelig, men ikke strekker helt til. Jeg har hatt en alvorlg sykdom i over lengere tid med mange symptomer. Han fant ut hva som forårsaket symptomene og var rask å ringe meg når situasjonen var alvorlig, dette skal han ha ære for. I tiden jeg var syk, har jeg følt meg mer kunnskapsrik angående mine egen sykdom enn min egen lege. Jeg har ikke følt meg trygg på hans avgjørelser og vurderinger. Han har ikke tatt meg på alvor eller vist forståelse for at livet var vendt på hodet etter sykdommen inntraff. Han har tatt mange blodprøver og stikk i fingeren, men ingen undersøkelser utover det. På grunn av han har det vært vanskeligere og mer skremmende for meg å være syk. Jeg har selvfølgelig byttet fastlege i ettertid!

Forsinkelser forsinkelser forsinkelser

En ung, noe umoden og overfladisk legegutt. Raske konsultasjoner på 3 - 5 minutter. Passer nok best for de som ikke er alvorlig syke. Nesten alltid store forsinkelser på opptil timen. Han virker egentlig litt sliten og lei av legeyrket. Kan være ufin i språket. En kommentar jeg fikk var : "kommer du nå? du kødder, laben er jo stengt"..........

Bra!

Hjelpsom, lytter og er hyggelig. Gir god behandling. Selv om symptomer av og til er utydelige tar han det på alvor og vet han ikke så mye selv sender han meg videre til spesialister på feltet. Printer ofte ut ark med informasjon om sykdommer slik at jeg kan lese dokumentert informasjon. Tar tak i situasjoner uten å nøle. Må alltid vente lenge for å komme inn, men har aldri hatt en lege man ikke må vente på så her syns jeg ikke det er noen forskjell fra andre.
Legekontoret har trolig innført "time på dagen ordning" ordning siden jeg var der sist, så svarene på tilgjengelighet er muligens utdatert:) legesenteret har internettbestilling eller sms-bestilling av timer.

Huttemeitu!

Det hjelper pent lite å tro at man er ung og kul, når man er fullstendig udugelig som lege.Har måttet vente opptil 45 min. på avtalt time. I beste fall ca.20 min. Lytter han til meg som pasient? Vel, mulig han er tunghørt: "Goddag mann, økseskaft!".

Distré, forvirret og glemsk, fordi han han har dobbelt så mange pasienter som han burde ha hatt.

Derfor har han overhodet ikke tid til meg som pasient. Han tar ikke sykdommen/problemene seriøst og gir meg resept på paracet for å lappe på "såret". Det hjelper forøvrig ikke på årsaken til problemene/sykdommen.
Følg et godt råd og velg en annen lege.