Faris Abbas

Allmennlegespesialist, fastlege og psykiater

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (2015)

Gleng Legesenter DA Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ...
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Faris Abbas er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Faris Abbas

Ikke noe særlig.

Denne legen var bra, helt til han var borte et års tid. Er virkelig ikke den samme legen lenger.

Virker ikke som han tar deg på alvor, det er inn med fortelle om hva som feiler deg, så glemmer han, roter med pasienthistorikken. så er det henvisning til andre plasser, virker ikke som han prøver på noe selv.

Han var en bra lege men nå syntes jeg ikke det lenger.

Negativ opplevelse!

Jeg dro til denne legen fordi min fastlege var på ferie. Dette har jeg angret på i etterkant. En dårlig lege som ikke lytter og som ikke tar pasient på alvor. Lot meg ikke snakke og sa at jeg skulle svare direkte på spørsmål..følte meg fryktelig etter at jeg har vært hos denne legen og fikk ingen hjelp..ble bedt om å kontakte min fastlege når hun er tilbake fra ferie..

Fantastisk fastlege!

Dette er HELT KLART den beste legen jeg har hatt noe med noensinne, og jeg er veldig heldig som har ham som fastlege!
Sympatisk, lytter, hjelpsom og interessert i DEG! Holder ikke på med 100 andre ting mens du er der.

En virkelig dyktig lege!

Jeg var heldig og hadde Abbas de årene jeg bodde i Sarpsborg. Han lytter, er forståelsesfull, ærlig, har god kompetanse og bryr seg virkelig om pasienten. Det gikk ikke på tabletter som første løsning, men ser på alle andre muligheter først, noe som er trygt og godt! Jeg har en samensatt og komplisert helse, noe han klarte godt å håndtere og samtidig fant løsninger. Det var vanskelig å måtte bytte lege da jeg flyttet.

Min fastlege

Er meget fornøyd.Hyggelig lege som tar seg tid til og høre,og som ikke sitter med ryggen i mot når man forklarer sine plager.rask til og sende deg til spesialister om det trengs.Føler nå at jeg har en lege som tar meg på alvor.har stort sett bare positive opplevelser.