Mahmod Shaker Al-Sammer

0 av 2000

Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

Trygg og varm fastlege

En fastlege som oppleves som lavterskel. Det er alltid lett å få time hos han, han er punktlig, og tar seg alltid tid til å spørre hvordan det går og om det er noe mer han kan hjelpe med. Han svarer også raskt på «pasientsky». Alt i alt oppleves han som en veldig tilgjengelig, kunnskapsrik og omsorgsfull fastlege. Beste fastlegen jeg har hatt.

Uansvarlig lege

Denne legen er veldig utålmodig. Han oppfører seg veldig arrogant, og er mest bekymret for den «dyrbare» tiden han mister når han sitter med en pasient som har betalt for hele timen. Snakker i munnen på deg, og tar lite hensyn. Anbefales virkelig ikke!!

Unik

Finnes ikke maken til lege. Veldig synd at han slutter i Sarpsborg. Faktisk verdt og kjøre dit han flytter for å komme til han. Følger opp pasienten og henviser til spesialister umiddelbart hvis det er noe han er usikker på. Har full oversikt til enhver tid. Aldri vanskelig å få time hos, og er veldig punktlig. Kommer til å bli savnet når han slutter.

Beste fastlegen!

Tålmodig, seriøs, god lytter og fikser det du trenger hjelp med raskt. Har aldri vært misfornøyd, og føler jeg er i gode hender når jeg trenger hjelp. Han er veldig dyktig og profesjonell!

Fantastisk lege!

Utrolig dyktig, vennlig, hyggelig og hjelpsom lege. Anbefales på det sterkeste. Tok meg godt imot, og tok meg på alvor. Lyttet og gjorde sitt beste for å hjelpe meg. Hatt flere fastleger tidligere, men ingen kan måle seg med Al-sammer. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte han