Geir Ivar Alexandersen

Autorisasjon (1997)

Geir Ivar Alexandersen er en av 5 fastleger i Hitra

Siste vurderinger av Geir Ivar Alexandersen

Herlig mann med masse kunnskap

Når jeg leser andre kommentarer her så tenker jeg at de som er misfornøyde, faktisk ikke er syke. Ta dere sammen, og hør på mannen.

Geir tar de som faktisk er syke, veldig alvorlig og følger veldig godt opp. Så godt, at han til å med ringer og spør hvordan det går. Jeg er superfornøyd, og anbefaler han på det sterkeste.

Øyekontakt viser at han "bryr seg" om deg, noe som ikke alltid stemmer.... ..

Han er en alvorlig lege og virker veldig opptatt av hva som feiler deg og undersøker saker hvor han er usikker selv men følger dårlig opp når det gjelder sykdomsbildet mitt. Blir sendt mye hit og dit til forskjellige samtaler og undersøkelser men står på stedet hvil etter 5 år. Han har liten tid til utenom snakk, som kan helle begge veier, men det gjør iallefall at han som regel alltid er i rute.

Ikke en lege for deg med problemer

Hører det han vil høre, forstår seg ikke på folk som sliter, gammeldags tankegang og er lite hjelp! Har det værre etter å ha vært hos ham...

Empatisk

Dr. Alexandersen oppleves som kunnskapsrik, vennlig og empatisk.
Man blir møtt på en hyggelig måte og han er god til å lytte.
Han har god tilgjengelighet og er veldig rask til å utføre det man blir enige om, være seg henvisninger, resepter, diverse uttalelser osv.
Flott at han fremstår som blid og kan spøke, men heller ikke redd for å "snakke fra leveren".
Opplever Dr. Alexandersen som en meget god fastlege

En lege som tar pasienten seriøst

Alt er bra. Korte ventetider, meget flink til å følge opp, gjør alt han kan får å hjelp. Har kun positiv erfaring og ville ikke byttet lege for alt i verden.