Yadgar Magid Ali

• Psykiatri

Autorisasjon (2005)

Yadgar Magid Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Lege som ikke følger opp .

Glemt å gi beskjed om prøveresultat. Glemt å følge opp kontakt med spesialist. Må selv ta initiativ. Får overfladiske tilbakemeldinger.

Anbefales sterkt (dårlig erfaring med sekretærer)

En veldig dyktig lege, alltid behjelpelig og tar seg god tid. Jeg føler jeg blir tatt på alvor, spesielt med tanke på de psykiske utfordringene jeg bærer på. Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått, men vurderingen trekkes litt ned av servicen til sekretærene. Jeg opplever dem som særdeles rotete, én av dem som meget uhøflig og føler ikke de tar min rolle som pasient på alvor. Dette har jeg tatt opp med både Ali og min tidligere fastlege Egil, og jeg håper dette er noe de får ordnet opp i. Eller kan jeg anbefale både legesenteret og Ali på det sterkeste.

Humørsyk og språkvansker

Dr. Ali var hyggelig og tok seg tid helt til han rotet til timebestillingen og innholdet av den hvoretter han la skylden på sekretæren. Har ved siste to besøk vært sur og sendt meg ut av legekontoret uten at jeg har fått fremlagt grunnen til besøket.
Siste gang gjaldt det mitt barn og på henvisningen til røntgen har han ikke bare beskrevet symptomene uriktig, men har lagt ord munnen på meg i tillegg.

Ali kan nok være en god lege bare han ikke taper ansikt overfor pasienten og får såret sitt store ego.

Meget sympatisk lege

Dette er en lege du føler du kan stole på.
Han er aldri humørsjuk. Så du blir alltid behandlet likt.
Han er også en god samtalepartner når dine problemer ikke er av fysikk art.

Stort sett alltid i rute

Anbefales på det sterkeste

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg var skeptisk, da jeg ble flyttet fra Egil til Ali pga Egils pensjonering og følte meg men en gang trygg. I motsetning til andre fastleger jeg har prøvd i Norge og Danmark, tar han alltid mit blodtrykk (det var jeg vant med da jeg bodde i California). Pga flere blodpropper, er jeg avhengig av måling av mitt INR nivå som jeg må måle jevnlig og jeg opplever Ali som en meget dyktig, nøye og meget kompetent på alle områder.