Yadgar Magid Ali

Autorisasjon (2005)

Yadgar Magid Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

En lege som bryr seg

Jeg ble i første omgang henvist til dr Ali for psykiatrisk utrdening, da han i tillegg til allmennpraktiker også er psykiatrer. Denne utredningen ble en stor hjelp da jeg i årevis har hatt en diagnose som andre leger ikke har forstått noe av. I etterkant av dette får jeg nå samtaletimer som gir støtte og innsikt til å takle min situasjon. Jeg har nå byttet så denne legen også er min fastlege, i tillegg til min psykiater, han er respektfull, klok og empatisk.
Dette er en lege jeg kan anbefale.

En veldig bra lege.

Føler det kan bli litt problemer pga språket, at han ikke alltid forstår og at han sitter og jabber med til det brått går opp for han hva det er snakk om. Burde bli flinkere til og si i fra hvis han ikke forstår. Og følge opp mye bedre.

Flott fastlege

Jeg har nylig byttet til Yadgar ali , fastlege på kambosenteret i Moss. Han er veldig dyktig lege. Han er psykiater også, og jeg får utredning for psykisk sykdom. Er veldig dyktig på samtale, forklarer forståelig og har kontroll på min situasjon. Samvittighetfull, flink , rolig , setter pris på pasientene.

Veldig klok lege

Hei. Jeg ble flyttet fra min tidligere fastlege Egil til denne legen, og har så langt fått upåklagelig hjelp og råd fra legen. Har etter mange besøk på legevakten og Østfold-sykehus ikke fått en riktig diagnose på en komplikasjon jeg har, men Ali henviste meg riktig ved andre besøk hos han. Selv legene på Østfold sykehus tok det uventet med denne diagnosen(som viste seg å stemme).

Veldig dyktig i psykiatri og jeg har henvist mange bekjente til han som fastlege og psykiater, og har ikke hørt noen klager.

Dårlig behandling!

Fikk tildelt denne legen da min faste sluttet.

Bestilte time fordi jeg er plaget med allergi og ville ta en blodprøve for å se hva jeg reagerer på. Fikk beskjed av legen om at det tok ca 14 dager å få svar på blodprøven. Han sa de tok kontakt hvis det var positiv prøve. Etter 4 uker hadde jeg ikke hørt noe og ringte inn. Snakket da med "telefondamen" som sa det var rødt på det meste, noe som betydde at jeg reagerte på mye foskjellig. Hun syntes det var rart at legen ikke hadde ringt. Hunne skulle gi beskjed til lege om å ringe meg dagen etterpå. Etter ca 1 uke ringer jeg igjen og forteller at jeg fortsatt ikke har hørt noe fra legen. Hun sier dette var rart. Jeg informerer at jeg skal på ferie og hadde satt pris på å kanskje få noen medisiner før reisen. Hun sier hun skal be legen ringe med dagen etter.
I dag, 3 uker senere, fortsatt uten å ha hørt noe, har jeg byttet både fastlege og legekontor.
Skriver min erfaring her så andre har mulighet til å ta med seg dette i sin vurdering når de skal velge lege/legekontor.