Yadgar Magid Ali

Autorisasjon (2005)

Yadgar Magid Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Yadgar Magid Ali

Flink lege

Jeg opplever Ali som en flink lege, men innimellom kan kommunikasjonen bli litt vanskelig hvis jeg føler at han ikke helt forstår meg. (Språket)
De gangene jeg har vært der har han tatt meg på alvor, og henvist meg videre til spesialist hvis han har følt at vi ikke har funnet "noe svar" på hva som kan være feil med meg.
Jeg kan nevne at jeg har veldig problemer med sekretærene i skranken. De er alltid sure, og himler nesten med øynene hver gang jeg har et spørsmål.

Uprofesjonell Lege

Dårlig oppfølging av denne legen i forbindelse med NAV-arbeidsavklaringspenger.
Han skrev at jeg som pasient ikke er i stand til arbeid, men dette dokumentere han ikke med funksjonsbeskrivelse som forklarte mine muligheter og begrensninger i forhold til Arbeid. Så takker være hans uprofesjonalitet så fikk jeg avslag på arbeidsavklaringspenger! Byttet denne legen.

Terningkast 6

Lyttende og omsorgsfull. Dyktig med medisiner. Spør de vanskelige spørsmålene! Som da blir enkle å svare på. M a o en god psykolog. Fin veiledning om kosthold. Sender pasienten videre, hvis problemene kan rettes på av spesialist.

Legeattest

Skulle bare ha legeerklæring til skolen, så han var vikar for legen min .. Jeg følte han stresset og ikke hørte på hva jeg sa.. Timen tokk 5 minutter og betalte 200kr.

Er skuffet over legen

I førsten jeg begynte,lovte han meg mye. Men etter hvert dabbet det av.Ofte når jeg ville prate om mine plager skynte han seg å prate om noe annet. Vet ikke om det kommer av at jeg har annen dialekt og han da ikke altid forstår meg. Jeg har byttet lege