Ola Amundsen

Autorisasjon (2006)

Ola Amundsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Amundsen

Fantastisk lege som virkelig forstår

Ola har fulgt meg i 10 år nå og jeg er strålende fornøyd! Han tar seg god tid til å lytte, og tar alt på alvor. Får god oppfølging og han gjør alt for å hjelpe! Er ofte ventetid før timen, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg heller ønsker enn å ikke bli hørt!

Dårlig oppfølging

Det nærmer seg nå snart et år i påvente av henvisning til spesialist, noe legen selv foreslo. Selv ettter flere purringer, så skjer det lite.

Faglig dyktig lege

Har Ola som fastlege selv, har gode erfaringer de få gangene jeg har att behov for lege. Det er igjennom min mor og far jeg virkelig har fått tatt del i hans kompetanse og medmenneskelighet. Tar problemene med fullt alvor, er nøye, bruker tid og henviser riktig. Følger godt opp i etterkant og tar kontakt. Vi som familie er 100% fornøyde!!

Ola, han anbefales ifra meg.

Ola har en god balanse mellom kontakt med pasient og det faglige. Han får meg til å føle meg ivaretatt samtidig som han får gjort det "legetekniske" på siden.
Ola tar seg tid til å lytte og sette seg godt inn i problemet. Han jobber effektivt. De gangene jeg har hatt problemer så har han truffet godt med diagnose og behandling. Jeg er veldig godt fornøyd med Ola og håper han er tilgjenglig for meg i mange år fremover. Han er heldigvis litt yngre enn meg, så statistikken skulle tilsi at han kan min lege i mange mange år til :)

Flink og tar seg tid.

Han er dyktig og tar seg alltid god tid. Henviser videre når det er nødvendig. Viktigere at han tar seg god tid, enn at tiden holdes.