Mufid Baker

Autorisasjon (2003)

Mufid Baker er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

Bra lege

Enkel å kommunisere med. Forklarer og beskriver sjukdomsbilden, samt hur medisineringen påverkar kroppens organ.

Lite empatisk og lyttende

Han er rett og slett en dårlig lege.
Ved fysiske plager, ville han bare skylde på at dette var psykisk og gi medikamenter deretter..
Han lytter ikke skikkelig, vrir på det du sier og jatter med. Later som han er fryktelig opptatt, så han skysser deg ut av døra så fort som mulig. Virker nesten som om han vil ha flest pasienter som mulig, på kortest mulig tid..
IKKE finn på å gå til ham.

Merkelig

Hadde vel ikke noe alvorlig, men jeg følte meg overhode ikke bra. Hadde vond i halsen, følte meg svak og slapp. Han sa at denne sykdommen som jeg har går rundt nå og det tar bare tid til det blir bedre. Jeg spurte etter hvor lenge tid det tar, han sa noe om flere uker. Ikke før jeg sa at tilstanden er ikke akseptabel for meg spurte han hva jeg jobber med og har kommet med foreslag hva jeg kan gjøre for å redusere symptomene for å føle med bedre. Det var ikke bra opplevelse fordi jeg følte meg ikke tatt på alvor.

God lege.

Vi jeg og mine 3 barn har brukt Baker siden han begynte på Gressvik.
Føler at vi alltid får time når det trengs og at vi får den hjelpen vi trenger, Baker er alltid koselig og prøver at hjelpe så godt han kan. Hva gjelder sekretæren, så er hun alltid hyggelig og hjelpsom. Så alt i alt godt tilfreds med begge to.

en av de bedre, kanskje

Baker har vært til dels tålmodig og er litt opp og ned på om han faktisk lytter til det en vil si. Han er i hovedsak en god lege - men har opplevd at han ikke har forstått hva jeg sier / ikke har lyttet til hva jeg sier. Gjennomsnittlig så er jeg fornøyd da han er blid og hyggelig - men man må snakke tydelig og stå på sitt innenfor noen områder.