Mufid Baker

Autorisasjon (2003)

Mufid Baker er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

Manglende norskkunskaper. Faglig sett, under middels..

Jeg oppfattet ham som egenrådig og stolt. Han snakket minst mulig og misoppfattet ofte det som ble sagt. Han ble lett fornærmet dersom en sa ham i mot, og rettferdiggjorde sine feiloppfattelser og feilvurderinger ved å skrive usakeligheter i journalen. Journalen bærer også preg av mye rot. Denne legen bør ta seg tid til lære seg bedre norsk. Legesekretæren forskjelsbehandlet pasientene ved å være direkte frekk mot noen og elskelig mot andre. Anbefaler ikke denne legen til noen.

God lege

Han er veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Baker tar seg god tid og prøver å hjelpe meg da jeg oppsøker han.

Anbefales ikke

Han tar ikke pasienten på alvor.
På smerter jeg hadde påsto han at det bare var inne i hodet mitt.
Jeg byttet lege samme dag.

Bryr seg ikke om meg som pasient

Mitt første møte med legen var veldig negativt, følte at han var negativ (forutbestemt negativ) til meg og mine problemer/sykdom fra første stund. Mener han er humørsyk og arrogant, men det har også vært ganger jeg har vært på legekontoret og følt meg godt behandlet, for så neste gang og føle at jeg egentlig bare er til bryderi for han. Det som er bra med legen er at det lett å få time fort og bra parkeringsmuligheter i nærheten.

Åpen og ærlig lege

Jeg synes at Baker er en god, lyttende og dyktig lege. Han gir god råd og veiledning. Jeg og ungene mine kommer ikke til å bytte den legen.