Mufid Baker

Autorisasjon (2003)

Mufid Baker er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

Mangel på empati?

Baker er en arrogant, lite lyttende, frekk og lite empatisk lege. Hans fokus virker som er å rakke mest mulig ned på pasienten, istedenfor å komme med forslag på tiltak som kan gjøres for at pasienten får det bedre. Han kommenterer pasientens utseende på et negativt vis, blir irritert hvis pasienten har oppsøkt andre leger, f.eks. i forbindelse av gyn.undersøkelse... Helsesekretæren er derimot legen sin rake motsetning.

GOD LEGE

Opplever at Mufid Baker tar seg god tid og prøver å hjelpe meg da jeg oppsøker han. Han tør å stille krav til deg som pasient og det syns jeg er helt greit da mange går bare for å få sykemelding. Han har stått på for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger. Samtidig som han krever at jeg skal gjøre de tingene jeg kan for å holde meg friskest mulig.

Lege som er arrogant og lite sympatisk.

Jeg fikk time hos Baker og det var ikke en god opplevelse. Jeg opplevde han som lite samarbeidsvillig, arrogant og ikke var han en god lytter heller. Han "overkjørte" meg som pasient og han er ikke en lege jeg følte tillit til. En lege skal bygge en god relasjon med pasienten. Som pasient kjøper vi en tjeneste av Baker og denne må han innfri og vise pasienten repekt og invitere til et godt samarbeidsklima til pasienten. Baker får svært ulike vurderinger og det synes jeg er interessant. Jeg opplevde u\ikke han som en god lege.

Åpen og dyktig lege

Mufid oppleves lyttende og rolig, med bred erfaring, Anbefales.

Bra lege !

En god lege som hører etter hva en sier og gjør sitt beste for og hjelpe og komme frem til løsninger. thumbs up !