Joachim Benske

Borge Legesenter DA

1998

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Borge Legesenter DA Telefonnummer69 35 20 5069 35 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Joachim Benske er en av 71 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joachim Benske

Super duper !

Beste legen jeg noen gang har hatt! Bytter aldri!
Har full tilit til Benske. Han viser ekte empati, tar seg tid og viser genuin interesse for meg som pasient og menneske. Han er helt toppers.

Helt greit

Muligens en ok lege hvis kontoret hadde vært bedre. Her har de null respekt for tiden din og er uten unntak alltid forsinket. Sekretærene er variable av kvalitet og humør, sikkert preget av arbeidspresset. Telefonkøen er blitt litt bedre etter at legesenteret fikk slakt i en nasjonal undersøkelse på ventetid. Fremstår som et litt under middels legesenter, men det er mange av dem i landet vårt. Som allmennlege har ikke Benske tilstrekkelig kunnskap for min lidelse, noe som har vært belastende for meg. Det å bli kasteball mellom spesialist og fastlege. For folk med et mer ukomplisert sykdomsbilde , er han tryggere å anbefale.

Flink på fysiske lidelser, men velg en annen om du har psykiske!

Nå som livet har fått en brå vending og psyken har fått seg en knekk ble jeg meget overrasket over hvor lite imøtekommende han var. Har vært fornøyd med han tidligere i normale konsultasjoner, men nå gjorde han en vanskelig situasjon unødvendig vanskeligere ved å ikke ha empati og forstå psykiske belastninger.
Blir derfor bytte av fastlege på meg nå. Veldig lang ventetid på time og du må alltid vente min. 45 min til oppsatt time. Flere av sekretærene trenger også et kurs i høflighet, men det finnes unntak selvfølgelig.

Veldig fornøyd!

En suveren lege på alle måter. Han tar seg god tid. Lytter. Føler at han bryr seg oppriktig. Trygg å snakke med. Seriøs og faglig dyktig. Den absolutt beste lege jeg noen gang har hatt. Bytter aldri!

Kjempebra lege😄

Har brukt Benske som fastlege flere år.
En meget flink lege, både faglig og som menneske.
Da jeg fikk en alvorlig diagnose var han meget handlekraftig og fikk alt ordnet på kort tid og jeg er helt fin igjen nå.
Benske lytter når du snakker og bryr seg virkelig.
Bedre lege tror jeg ikke man finner.
Anbefales på det varmeste😄