Joachim Benske

Tlf: 69 35 20 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Joachim Benske er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joachim Benske

Kjempebra lege😄

Har brukt Benske som fastlege flere år.
En meget flink lege, både faglig og som menneske.
Da jeg fikk en alvorlig diagnose var han meget handlekraftig og fikk alt ordnet på kort tid og jeg er helt fin igjen nå.
Benske lytter når du snakker og bryr seg virkelig.
Bedre lege tror jeg ikke man finner.
Anbefales på det varmeste😄

Ikke bra

Var hos han ang stoffskifte og han påsto at kun en prøve er viktig alt annet er ikke nøye! B12 er bare tull!! Også om kroppen forbruker B12 mere når du går på levaxin! Er sjokkert! Trodde en tysk lege hadde mere kunnskap/interesse men nei. Glemte også å sende henvisninger/resepter som måtte purres opp flere ganger. Nei jeg byttet fastlege MEN jentene i resepsjon/lab er fantastiske!

Topp lege som tar pasienten på alvor,har har evnen til å lytte og bruker god tid.

Topp legge som lytter tl pasienten og tar seg god tid i konsultasjoner. Virker faglig sterk. Kan anbefales.

Ikke spesielt fornøyd

Veldig flink om du har fysiske problemer eller "vanlig sykdom", men følte det ble tatt veldig lite hensyn til hva slags påvirkning din sykdom har på din mentale helse, den sosiale fronten, stress, bekymringer etc.. Fikk ofte ikke engang svar på mine spørsmål eller følt at jeg ble tatt seriøst.

Meget bra lege

Seriøs og meget bra lege . Jeg er svært fornøyd med å ha han som fastlege .
Har tillit til han og han er lett tilgjengelig for konsultasjoner .

Gir litt f i pasientene sine

Lege som ikke bryr seg i veldig mye om pasientene sine. I begynnelsen trodde jeg det, men nå vet jeg at sannheten er en helt annen. Det er 1 år siden sist jeg var inne å snakket med fastlegen min, får alltid time hos turnusleger, så poenget med fastlege er borte.. Og man blir lovt at han skal ta tlf kontakt, men hører aldri noe. Det eneste han er god på er å gjemme seg inne på kontoret!!! Hos han blir det snart 3 ledige plasser, så førstemann til mølla!!! Men jeg anbefaler han ikke.

Desverre byttet jeg fastlege

Han er en meget seriøs lege! Angrer for at jeg byttet fastlege,men det var pga av flytting:/