Joachim Benske

Borge Legesenter DA

1998

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Borge Legesenter DA Telefonnummer69 35 20 5069 35 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Joachim Benske er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joachim Benske

Flink på fysiske lidelser, men velg en annen om du har psykiske!

Nå som livet har fått en brå vending og psyken har fått seg en knekk ble jeg meget overrasket over hvor lite imøtekommende han var. Har vært fornøyd med han tidligere i normale konsultasjoner, men nå gjorde han en vanskelig situasjon unødvendig vanskeligere ved å ikke ha empati og forstå psykiske belastninger.
Blir derfor bytte av fastlege på meg nå. Veldig lang ventetid på time og du må alltid vente min. 45 min til oppsatt time. Flere av sekretærene trenger også et kurs i høflighet, men det finnes unntak selvfølgelig.

Veldig fornøyd!

En suveren lege på alle måter. Han tar seg god tid. Lytter. Føler at han bryr seg oppriktig. Trygg å snakke med. Seriøs og faglig dyktig. Den absolutt beste lege jeg noen gang har hatt. Bytter aldri!

Kjempebra lege😄

Har brukt Benske som fastlege flere år.
En meget flink lege, både faglig og som menneske.
Da jeg fikk en alvorlig diagnose var han meget handlekraftig og fikk alt ordnet på kort tid og jeg er helt fin igjen nå.
Benske lytter når du snakker og bryr seg virkelig.
Bedre lege tror jeg ikke man finner.
Anbefales på det varmeste😄

Ikke bra

Var hos han ang stoffskifte og han påsto at kun en prøve er viktig alt annet er ikke nøye! B12 er bare tull!! Også om kroppen forbruker B12 mere når du går på levaxin! Er sjokkert! Trodde en tysk lege hadde mere kunnskap/interesse men nei. Glemte også å sende henvisninger/resepter som måtte purres opp flere ganger. Nei jeg byttet fastlege MEN jentene i resepsjon/lab er fantastiske!

Topp lege som tar pasienten på alvor,har har evnen til å lytte og bruker god tid.

Topp legge som lytter tl pasienten og tar seg god tid i konsultasjoner. Virker faglig sterk. Kan anbefales.