Joachim Benske

Sjømannslege

Joachim Benske er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joachim Benske

Veldig fornøyd!

En suveren lege på alle måter. Han tar seg god tid. Lytter. Føler at han bryr seg oppriktig. Trygg å snakke med. Seriøs og faglig dyktig. Den absolutt beste lege jeg noen gang har hatt. Bytter aldri!

Kjempebra lege😄

Har brukt Benske som fastlege flere år.
En meget flink lege, både faglig og som menneske.
Da jeg fikk en alvorlig diagnose var han meget handlekraftig og fikk alt ordnet på kort tid og jeg er helt fin igjen nå.
Benske lytter når du snakker og bryr seg virkelig.
Bedre lege tror jeg ikke man finner.
Anbefales på det varmeste😄

Ikke bra

Var hos han ang stoffskifte og han påsto at kun en prøve er viktig alt annet er ikke nøye! B12 er bare tull!! Også om kroppen forbruker B12 mere når du går på levaxin! Er sjokkert! Trodde en tysk lege hadde mere kunnskap/interesse men nei. Glemte også å sende henvisninger/resepter som måtte purres opp flere ganger. Nei jeg byttet fastlege MEN jentene i resepsjon/lab er fantastiske!

Topp lege som tar pasienten på alvor,har har evnen til å lytte og bruker god tid.

Topp legge som lytter tl pasienten og tar seg god tid i konsultasjoner. Virker faglig sterk. Kan anbefales.

Ikke spesielt fornøyd

Veldig flink om du har fysiske problemer eller "vanlig sykdom", men følte det ble tatt veldig lite hensyn til hva slags påvirkning din sykdom har på din mentale helse, den sosiale fronten, stress, bekymringer etc.. Fikk ofte ikke engang svar på mine spørsmål eller følt at jeg ble tatt seriøst.