Leif Tomas Bergquist

Legene Dahle og Bergquist

Autorisasjon (2005)

Leif Tomas Bergquist er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Leif Tomas Bergquist

Trygg og imøtekommende - ikke engasjert

Har hatt Leif Tomas Bergquist som fastlege i noen år, og opplever han som trygg og imøtekommende, men han virker ikke veldig engasjert. Føler jeg blir tatt på alvor og at han hører hva jeg har å si i forhold til generell helsetilstand, symptomer og tanker om behandling, men det kan være vanskelig å oppfatte svarene hans, og i noen tilfeller vanskelig å få tydelige svar og tilbakemeldinger. Savner litt tydeligere kommunikasjon fra han, og at han skal virke litt mer engasjert under en konsultasjon. Enkelte ganger har jeg vært usikker på hva som blir tatt tak i etter en legetime fordi det ikke har blitt kommunisert godt nok.

Ellers har jeg bare gode ord om Legene Dahle og Bergquist, alle er veldig hyggelige, imøtekommende og flinke, så man føler at man blir ivaretatt! Det kan periodevis være lange ventetider og forsinkelser, så må regne å bruke en halvtime lenger.

En kompetent lege og en meget sympatisk mann

Hei! Vanligvis skriver jeg ikke slike kommentarer eller vurderinger online. Jeg gjør det nå fordi jeg blir veldig overrasket over at enkelt skriver at de ikke er fornøyd med LTB og legekontoret. Alle er selvsagt forskjellige og har ulike utfordringer og opplevelser. Når det er sagt, så vil i alle fall jeg få presisere at alle mine opplevelser med LTB og kontoret for øvrig er meget positive. LTB er hyggelig som person og faglig sterk som almenlege. Han lytter på deg og forsøker å hjelpe deg med å finne gode løsninger. Dette er nok ikke alltid lett ettersom de har det temmelig travelt og vi vet at mange kommer til lege av veldig bagatellmessige årsaker. Jeg kan i alle fall trygt anbefale LTB som lege og kontoret for øvrig. Meget bra!!!

en bra lege

har ingen ting å klage på , dr bergquist er både en god lytter å en flink lege . han møter deg med respekt å du føler deg både trygg å i vare tatt på en god måte , å han er altid blid og hyggelig det er min personlige menig. mvh

Useriøs og nedlatende

Ble ikke tatt seriøst i det hele tatt, og begynte å le når jeg fortalte om et pinlig symptom jeg hadde. Mest verdiløse legetimen jeg har hatt noen gang. Holder meg til Dahle.

Veldig faglig sterk!

Etter mange år med en dårlig lege, så fikk jeg Lege Bergquist i 2010, og han har hjulpet meg tibake til livet. Han "så" meg, og vi fikk etterhvert en fin dialog! Han er sympatisk og snill, og han lot meg også komme med andre forslag, hvis jeg ikke var enig! En annen sterk side med denne legen, er at at alltid undersøker, før han skriver ut nye medikamenter, om de kan fåes på blå resept!
Jeg vil takke deg så mye for alt du har gjort for meg!!
Det er også flinke og hyggelige damer i resepsjonen, og man kan bestille time på internett, og da vurderer de dette, og du får raskt svar av personalet på din mobil, via sms! Det er meget positivt!
Takk til dere også for flott hjelp!