Leif Tomas Bergquist

Ingen på venteliste

Leif Tomas Bergquist er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Leif Tomas Bergquist

Kunnskapsrik

Veldig dyktig og flink til å hjelpe. Tar seg tid og har forståelsesevne til å utføre god service. Unormalt dyktig til å jobbe som fastlege.

Kommer aldri til å bytte!

Jeg har hatt mange treige og late leger. Men jeg har bare hatt positive opplevelser med LTB! Jeg føler han alltid har tatt meg serriøst og alltid gitt det lille ekstra. Vi er flere i familien som har byttet til han med tiden! 10/10

Helt ok

Føler ofte at jeg ikke blir hørt, han benytter deg mye av Google som er litt urovekkende til tider,
Snakker noe lavt og utydelig da han mumler en del.
Flink til å henvise videre.

En av sekretærene er veldig hyggelig og hjelpsom

Trygg i faget sitt

Har bruk T Berqvist i mange år nå. Er heldig å ha god helse Men de få gangene det har oppstått noe tar han deg på seriøst . Rolig, lun og flink i faget sitt.Får alltid rask time om behov og kort ventetid på venterommet.

hyggelig kunnskaps rik og lett å prate med.

jeg har bare god ord å si om Leif Thomas, jeg har hatt han som fast lege siden han begynte på lege kontoret , han møter meg med respekt og omsorg å tar meg alvorlig , er alltid rolig og blid noe som er viktig for meg da jeg føler meg trygg. han tar blod prøver når det trengs å sender deg videre om det er noe han er usikker på så alt i alt er jeg meget fornøyd med han som min fast lege, er også fornøyd med damene i resepsjonen til tross for at jeg har opplevd noen ganger att noen kan virke litt sure å grinete, men dem er jo bare mennesker dem også med dager som ikke alltid er like bra , det er noe jeg lærte meg å innse .