Leif Tomas Bergquist

Autorisasjon (2005)

Leif Tomas Bergquist er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Leif Tomas Bergquist

Flink lege

Jeg fikk dr. Bergquist som lege for litt under et år siden. Jeg har aldri hatt en så flink og betryggende lege. Han er alltid hyggelig, viser empati og er flink til å si hva han mener.
Ser noen har skrevet at han bruker Google. Med min erfaring, så er Dr. Bergquist er flink med å holde seg oppdatert. Han sjekker alltid på kvalifiserte legesider for å sikre seg om det han sier er "riktig". Han er betryggende og tar meg alvorlig.
Kommer til å ha han som lege så lenge jeg kan.

Uinteressert og svært innadvent.

Fraråder sterkt å oppsøke denne legen. Han viser ingen interesse, og det føles ikke som han hører hva som blir sagt. Han er også småfrekk og arrogant. Flere i min familie har samme erfaring. Regner med det alltid er en grunn til at det er ledig tid hos han. Vi har heldigvis den andre legen på samme kontor som fastlege, der er det alltid lang kø. Dette også av god grunn. Utrolig stor forskjell på de to legene. Har brukt Bergquist som reserve når Dahle har vært opptatt, men nå for siste gang. Han er umulig å kommunisere med etter min mening.

Kunnskapsrik

Veldig dyktig og flink til å hjelpe. Tar seg tid og har forståelsesevne til å utføre god service. Unormalt dyktig til å jobbe som fastlege.

Kommer aldri til å bytte!

Jeg har hatt mange treige og late leger. Men jeg har bare hatt positive opplevelser med LTB! Jeg føler han alltid har tatt meg serriøst og alltid gitt det lille ekstra. Vi er flere i familien som har byttet til han med tiden! 10/10

Helt ok

Føler ofte at jeg ikke blir hørt, han benytter deg mye av Google som er litt urovekkende til tider,
Snakker noe lavt og utydelig da han mumler en del.
Flink til å henvise videre.

En av sekretærene er veldig hyggelig og hjelpsom