Leif Tomas Bergquist

Autorisasjon (2005)

Leif Tomas Bergquist er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Leif Tomas Bergquist

Trygg i faget sitt

Har bruk T Berqvist i mange år nå. Er heldig å ha god helse Men de få gangene det har oppstått noe tar han deg på seriøst . Rolig, lun og flink i faget sitt.Får alltid rask time om behov og kort ventetid på venterommet.

hyggelig kunnskaps rik og lett å prate med.

jeg har bare god ord å si om Leif Thomas, jeg har hatt han som fast lege siden han begynte på lege kontoret , han møter meg med respekt og omsorg å tar meg alvorlig , er alltid rolig og blid noe som er viktig for meg da jeg føler meg trygg. han tar blod prøver når det trengs å sender deg videre om det er noe han er usikker på så alt i alt er jeg meget fornøyd med han som min fast lege, er også fornøyd med damene i resepsjonen til tross for at jeg har opplevd noen ganger att noen kan virke litt sure å grinete, men dem er jo bare mennesker dem også med dager som ikke alltid er like bra , det er noe jeg lærte meg å innse .

Trygg og imøtekommende - ikke engasjert

Har hatt Leif Tomas Bergquist som fastlege i noen år, og opplever han som trygg og imøtekommende, men han virker ikke veldig engasjert. Føler jeg blir tatt på alvor og at han hører hva jeg har å si i forhold til generell helsetilstand, symptomer og tanker om behandling, men det kan være vanskelig å oppfatte svarene hans, og i noen tilfeller vanskelig å få tydelige svar og tilbakemeldinger. Savner litt tydeligere kommunikasjon fra han, og at han skal virke litt mer engasjert under en konsultasjon. Enkelte ganger har jeg vært usikker på hva som blir tatt tak i etter en legetime fordi det ikke har blitt kommunisert godt nok.

Ellers har jeg bare gode ord om Legene Dahle og Bergquist, alle er veldig hyggelige, imøtekommende og flinke, så man føler at man blir ivaretatt! Det kan periodevis være lange ventetider og forsinkelser, så må regne å bruke en halvtime lenger.

En kompetent lege og en meget sympatisk mann

Hei! Vanligvis skriver jeg ikke slike kommentarer eller vurderinger online. Jeg gjør det nå fordi jeg blir veldig overrasket over at enkelt skriver at de ikke er fornøyd med LTB og legekontoret. Alle er selvsagt forskjellige og har ulike utfordringer og opplevelser. Når det er sagt, så vil i alle fall jeg få presisere at alle mine opplevelser med LTB og kontoret for øvrig er meget positive. LTB er hyggelig som person og faglig sterk som almenlege. Han lytter på deg og forsøker å hjelpe deg med å finne gode løsninger. Dette er nok ikke alltid lett ettersom de har det temmelig travelt og vi vet at mange kommer til lege av veldig bagatellmessige årsaker. Jeg kan i alle fall trygt anbefale LTB som lege og kontoret for øvrig. Meget bra!!!

Useriøs og nedlatende

Ble ikke tatt seriøst i det hele tatt, og begynte å le når jeg fortalte om et pinlig symptom jeg hadde. Mest verdiløse legetimen jeg har hatt noen gang. Holder meg til Dahle.