Hans Gøran Bergstrøm

Lilleengveien 8 1523 Moss
Hans Gøran Bergstrøm er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Kambolegesenter

Ok fornøyd med legen, men legekontoret virker som et rot ingen tar ansvar ikke hyggelig personal ved skranken. Og topper på med at legen flytter og tar med seg pasientmottak si uten å informer dette til pasientene. For oss tar det en time med kollektiv for å dra til nye stedet. Så NEI dette er ikke greit og ihvertfall vis man ikke gidder å sende et brev for å informe om dette, tar ikke med meg sykebarn på bussen 1 time.

Bra Lege.

En lyttende lege, men har oplevd at han glemmer. Måtte skifte til annen lege pga. avstanden da jeg flyttet. Ellers hadde jeg fortsatt hos ham. Ventetiden på optil 35 minutter på venting av at kontoret tar tlf. er for lang.

Meget god lege

Meget dyktig lege. Behagelig vesen. Lyttende. Så langt jeg kan vurdere faglig sterk. Forværelset fungerer også godt.

Meget bra lege!

Kommer omtrent alltid inn til tiden som er bestilt, venter toppen ti minutter. Han er flink til å lytte, er sympatisk og lett å snakke med, tar meg alvorlig og er åpen for andre behandlingstilbud enn det rent medisinske. Virker som om han er godt oppdatert på ny forskning og setter meg på sporet til hva jeg selv kan gjøre til å hjelpe meg selv best.
Jeg er veldig fornøyd med denne legen!

Skuffende legesenter

Legen er typisk "kom deg opp av sofaen så ordner alt seg". Forstår seg hverken på fysisk eller psykisk sykdom. Han vil heller fortelle deg hvordan du har det enn å lytte til hvordan du faktisk har det. "Har du vondt i ryggen? Løp det av, det hjelper ikke å sitte i sofaen med prolaps!"
Kontordamene er late, ubehjelpelige og lite oppmerksomme. Byttet så fort jeg bare kunne.