Hans Gøran Bergstrøm

Lilleeng Legesenter

1998

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lilleeng Legesenter
Lilleengveien 8 1523 Moss
Hans Gøran Bergstrøm er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

En kamp.

En kamp.

Du skal ha ett godt lager av overskudd i behold for å gå til denne legen. Han er ikke en du går til når du er svak eller syk. Alt blir en diskusjon, en kamp. Til slutt sitter du igjen med en klump i magen, du gruer deg til å gå til han. Du føler avmakt. Det tar litt tid før du skjønner at det er jo ikke sånn det skal være. Legen din skal ha omsorg og ville deg godt. Hjelpe deg til å bli frisk? Er det ikke sånn det egentlig skal være?

Er det noe galt er det pasients feil. «Jeg syntes denne prosessen har vært veldig dårlig» når du ha fulgt hans råd til punkt og prikke.

Han kjefter! Jeg sitter der som en voksen og blir kjeftet på. Viser tydelig irritasjon og sinne. Snakker ufint og med mangel på respekt.

Han svartmaler foreldre foran barn. Dette er faktisk veldig alvorlig. Kan føre til konflikter og sykdom. Vår sønn sa «jeg tror han hater dere». Det var da vårt langvarig ‘vi må bytte fastlege’ ble til ‘nå er det nok!’.

Men viktigst av alt er at vi ba om hjelp i en alvorlig situasjon og ble motarbeidet. Motatbeidet av han som skulle hjelpe!

Ønsker å legge til at de som jobber på Lilleng legesenter ellers er helt nydelige. Tusen takk til dere :-) ! Dere er imøtekommende, vennlige, omsorgsfulle og tvers igjennom hyggelige og flinke :-) !

Dyktig lege

Føler meg godt ivaretatt. Hyggelig kontor og resepsjon. Flinke legesekretærer som ikke bommer på blodprøvetaking.
Bergstrøm er tålmodig og lyttende, en som jeg har tillit til i en ellers vanskelig situasjon.
Anbefales.

Kambolegesenter

Ok fornøyd med legen, men legekontoret virker som et rot ingen tar ansvar ikke hyggelig personal ved skranken. Og topper på med at legen flytter og tar med seg pasientmottak si uten å informer dette til pasientene. For oss tar det en time med kollektiv for å dra til nye stedet. Så NEI dette er ikke greit og ihvertfall vis man ikke gidder å sende et brev for å informe om dette, tar ikke med meg sykebarn på bussen 1 time.

Bra Lege.

En lyttende lege, men har oplevd at han glemmer. Måtte skifte til annen lege pga. avstanden da jeg flyttet. Ellers hadde jeg fortsatt hos ham. Ventetiden på optil 35 minutter på venting av at kontoret tar tlf. er for lang.

Meget god lege

Meget dyktig lege. Behagelig vesen. Lyttende. Så langt jeg kan vurdere faglig sterk. Forværelset fungerer også godt.