Hans Gøran Bergstrøm

Kambo legesenter Mann, 59 år

Autorisert1998
Ledige plasser 12 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss
Hans Gøran Bergstrøm er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Meget god lege

Meget dyktig lege. Behagelig vesen. Lyttende. Så langt jeg kan vurdere faglig sterk. Forværelset fungerer også godt.

Meget bra lege!

Kommer omtrent alltid inn til tiden som er bestilt, venter toppen ti minutter. Han er flink til å lytte, er sympatisk og lett å snakke med, tar meg alvorlig og er åpen for andre behandlingstilbud enn det rent medisinske. Virker som om han er godt oppdatert på ny forskning og setter meg på sporet til hva jeg selv kan gjøre til å hjelpe meg selv best.
Jeg er veldig fornøyd med denne legen!

Skuffende legesenter

Legen er typisk "kom deg opp av sofaen så ordner alt seg". Forstår seg hverken på fysisk eller psykisk sykdom. Han vil heller fortelle deg hvordan du har det enn å lytte til hvordan du faktisk har det. "Har du vondt i ryggen? Løp det av, det hjelper ikke å sitte i sofaen med prolaps!"
Kontordamene er late, ubehjelpelige og lite oppmerksomme. Byttet så fort jeg bare kunne.

Forvirrende lege

Syntes Bergstrøm er veldig vanskelig å forstå seg på. Blid som en sol en dag, og potte sur en annen dag. Byttet pga dette, og at han ikke tok meg seriøst.
Damene i resepsjonen er også noen skikkelige megger.

God og snill lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Han husker alt jeg har sagt tidligere og tar seg god tid! Gått til han i 11-12 år og vil IKKE bytte! Tillitsfull og dyktig lege!