Hans Gøran Bergstrøm

Lilleengveien 8 1523 Moss
Hans Gøran Bergstrøm er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Kambolegesenter

Ok fornøyd med legen, men legekontoret virker som et rot ingen tar ansvar ikke hyggelig personal ved skranken. Og topper på med at legen flytter og tar med seg pasientmottak si uten å informer dette til pasientene. For oss tar det en time med kollektiv for å dra til nye stedet. Så NEI dette er ikke greit og ihvertfall vis man ikke gidder å sende et brev for å informe om dette, tar ikke med meg sykebarn på bussen 1 time.

Bra Lege.

En lyttende lege, men har oplevd at han glemmer. Måtte skifte til annen lege pga. avstanden da jeg flyttet. Ellers hadde jeg fortsatt hos ham. Ventetiden på optil 35 minutter på venting av at kontoret tar tlf. er for lang.

Meget god lege

Meget dyktig lege. Behagelig vesen. Lyttende. Så langt jeg kan vurdere faglig sterk. Forværelset fungerer også godt.

Meget bra lege!

Kommer omtrent alltid inn til tiden som er bestilt, venter toppen ti minutter. Han er flink til å lytte, er sympatisk og lett å snakke med, tar meg alvorlig og er åpen for andre behandlingstilbud enn det rent medisinske. Virker som om han er godt oppdatert på ny forskning og setter meg på sporet til hva jeg selv kan gjøre til å hjelpe meg selv best.
Jeg er veldig fornøyd med denne legen!

Skuffende legesenter

Legen er typisk "kom deg opp av sofaen så ordner alt seg". Forstår seg hverken på fysisk eller psykisk sykdom. Han vil heller fortelle deg hvordan du har det enn å lytte til hvordan du faktisk har det. "Har du vondt i ryggen? Løp det av, det hjelper ikke å sitte i sofaen med prolaps!"
Kontordamene er late, ubehjelpelige og lite oppmerksomme. Byttet så fort jeg bare kunne.

Forvirrende lege

Syntes Bergstrøm er veldig vanskelig å forstå seg på. Blid som en sol en dag, og potte sur en annen dag. Byttet pga dette, og at han ikke tok meg seriøst.
Damene i resepsjonen er også noen skikkelige megger.

God og snill lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Han husker alt jeg har sagt tidligere og tar seg god tid! Gått til han i 11-12 år og vil IKKE bytte! Tillitsfull og dyktig lege!

En utrolig bra lege

Han er en dyktig lege som hører på det du har å si å tar deg alvorlig. Føler alltid at han har god tid selvom han kanskje er forsinket. Han er også veldig ærlig med at hvis han er usikker på noe så blir man sendt videre til di som vet mer. Syns også serkritærene er uhøflige og frekke til tider. (Selvfølgelig ikke alle)

Skuffet

Har vært fornøyd med legen i mange år, men velger å nå bytte lege. Opplever å ikke bli tatt på alvor og at nødvendige undersøkelser blir ikke iverksatt.
Et annet problem ved dette legekontoret er legesekretærene. De er ofte uhøflige på telefonen og det er til tider svært vanskelig å få time.

Helt OK lege.

Dr. Bergstrøm er en helt OK lege. Fin lege om man er lite syk, er man kronisk syk ville jeg vurdert en annen.
Han tar seg tid, er rolig og er tillitsvekkende, men bytter lege da jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor.
en ting som virkelig trekker ned på Kambo legesenter er legesekretærene. Hun ene var så ufin og lite forståelsesfull at hun fikk meg til å gråte på telefonen, og sånn skal det ikke være!

Stille, men hjelpsom

Han lytter og er hyggelig.
Personalet i resepsjonen trekker ned senteret, både på telefon og ansikt til ansikt.

Dårlig lege

Han har alltid dårlig tid, veldig sjelden at han henviser videre da han tror han alltid vet best. Veldig misfornøyd med han. Derfor byttet lege. Og Veldig sure sekretærer. Og lege kontoret er bygget slik at alle hører hva du snakker om i rresepsjonen.

ufyselig sekretariat

Legen er helt grei, ikke den beste jeg har hatt. Sekretariatet er veldig ufolsomme og veldig lite hoflige

ikke helt fornøyd med legen

han er ikke bra som lege han tar ikke sine pasienter alvorlig når dem trenger hjelp

Bra

Tar seg tid, flink til å lytte. Faglig dyktig. Dessverre alltid forsinket. Svært utrivelig personale i telefon og i resepsjonen.

Den beste legen jeg har hatt!!!!!

Han tar seg alltid tid, er bestemt, men hyggelig. Vil det beste for deg, og gjør det!
Er veldig fornøyd :)

Han tar deg seriøst, har alltid tid til å lytte, deler gjerne av sine erfaringer og kunnskaper. Har veldig stor tillit til fastlegen min.

Anbefales på det varmeste!

Tar seg alltid tid til og lytte

En rolig og sympatisk lege som tar seg tid til og lytte til hva du har og si :-)
Meget fornøyd med denne legen :-)))

Meget bra lege

Han er lyttende, medfølende, opptatt av at du skal føle deg vel tatt imot og behandlet. Tar kritikk veldig bra og gjør noe med det. Gjør ikke alltid som du vil, men har de beste hensikter og deg i sentrum.

Sympatisk og dyktig

Han er alltid flink til å lytte, og skaper tillit i en ellers vanskelig situasjon. Han har vært hele familiens fastlege i 12 år og vi er veldig fornøyd.