Hans Gøran Bergstrøm

Lilleengveien 8 1523 Moss
Hans Gøran Bergstrøm er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Skuffende legesenter

Legen er typisk "kom deg opp av sofaen så ordner alt seg". Forstår seg hverken på fysisk eller psykisk sykdom. Han vil heller fortelle deg hvordan du har det enn å lytte til hvordan du faktisk har det. "Har du vondt i ryggen? Løp det av, det hjelper ikke å sitte i sofaen med prolaps!"
Kontordamene er late, ubehjelpelige og lite oppmerksomme. Byttet så fort jeg bare kunne.

Forvirrende lege

Syntes Bergstrøm er veldig vanskelig å forstå seg på. Blid som en sol en dag, og potte sur en annen dag. Byttet pga dette, og at han ikke tok meg seriøst.
Damene i resepsjonen er også noen skikkelige megger.

God og snill lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Han husker alt jeg har sagt tidligere og tar seg god tid! Gått til han i 11-12 år og vil IKKE bytte! Tillitsfull og dyktig lege!

En utrolig bra lege

Han er en dyktig lege som hører på det du har å si å tar deg alvorlig. Føler alltid at han har god tid selvom han kanskje er forsinket. Han er også veldig ærlig med at hvis han er usikker på noe så blir man sendt videre til di som vet mer. Syns også serkritærene er uhøflige og frekke til tider. (Selvfølgelig ikke alle)

Skuffet

Har vært fornøyd med legen i mange år, men velger å nå bytte lege. Opplever å ikke bli tatt på alvor og at nødvendige undersøkelser blir ikke iverksatt.
Et annet problem ved dette legekontoret er legesekretærene. De er ofte uhøflige på telefonen og det er til tider svært vanskelig å få time.