Hans Gøran Bergstrøm

1 person

Hans Gøran Bergstrøm er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

U engasjert

Var med han til Nav møte, virket ikke engasjert og spurte om ting hun på nav akkurat hadde sagt noe om. Han stilte også meg som pasient til veggs om ting vi ikke hadde snakket om. Han viste ikke engang at jeg var hans pasient når jeg var innlagt på dps moss, selv måtte jeg som pasient purre på han i forhold til erklæring nav hadde gang på gang bet om.

Trygg på legen

Har hatt Bergstrøm i snart 15 år og føler dette er en lege som er grei og lyttende. Han er også en lege som sender deg videre om det er noe han er usikker på eller vil ha fastsatt sin teori. Jeg er godt fornøyd med min fastlege og det er også min mann som bruker samme lege

Dyktig, direkte og effektiv – veldig godt fornøyd!

Jeg har hatt Bergström som fastlege i 7-8 år, og er veldig godt fornøyd. Han er dyktig, gir deg klare tilbakemeldinger og råd og kaster ikke bort tid hvis han skjønner at du bare er der for å sjekke den ene tingen du kom for å sjekke. Effektiv. Kan forstå at enkelte kanskje synes han kunne være mer empatisk eller smilende, men for min del er det deilig å slippe masse smalltalk eller sjelelig katharsis når alt jeg trenger er en kjapp blodprøve og ny resept på medisiner :-) Anbefales spesielt for deg som kvier deg litt for å gå til legen fordi du synes det er litt styrete... Han her er effektiv og rett på sak

Trygg og kunnskap rik

Det som er så bra med Bergstrøm er følgende:
Han snakker til meg, føler at jeg blir trodd i alt jeg sier.
Sitter ikke og stirrer på pc når vi kommuniserer.
Dette er en lege som alle burde ha.

Trygg og kunnskapsrik lege

Synes jeg alltid blir tatt godt vare på og ingen spørsmål fra meg er for dumme. Videokonsultasjon fungerte også fint. Veldig fornøyd med denne legen!