Christian Olstad Borge

Stasjonstorget Legesenter DA

2006

Stasjonstorget Legesenter DA Telefonnummer64 85 94 9464 85 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Idrettsveien 7 1400 Ski
Christian Olstad Borge er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christian Olstad Borge

Min Doktor!

Min forrige lege før ham var for meg den beste legen jeg kunne få, men Borge er en annen type person og absolutt like dyktig. Han er grundig og lett og snakke med. Jeg har full tillit og føler meg veldig trygg hos ham.

Fantastisk lege!

Fikk tildelt dr. Borge da min forrige lege sluttet. Er utrolig fornøyd, og kan med hånda på hjertet si at han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter til alle mine problemer, og drøfter med meg hvordan problemene kan løses. Han tar meg på alvor, samtidig som vi kan ha en spøkefull tone - hvilket gjør at det å gå til legen ikke er så ille allikevel. Dette er en lege som vil det beste for pasientene sine. Hender han er litt forsinket, men det går helt fint. Som en skriver under meg - det viser bare at han har tatt seg tid til å høre på pasienten før meg.

Dr. Borge får full pott fra meg!

Flink og imøtekommende

Christian O. Borge ble min fastlege da min forrige lege begynte å jobbe på A-Hus.

Jeg er veldig fornøyd, han finner alltid tid til en time når jeg trenger, selv de periodene det er mye pågang på legekontoret.

Kjempefornøyd med behandling, han er rolig, hører og gir riktige råd og medisiner.

Hadde hatt en plage en god stund, som han tok tak i og sendte meg videre til operasjon, veldig fornøyd, da plagen er borte.

Noe ventetid etter avtalt tidspunkt regner jeg alltid med, men ser ikke på det som et problem. Ser på det som at han da har tatt seg tid til forrige pasient og sørget for en bra legetime for den andre pasienten!

Lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik

Lytter, hører, vurderer og informerer og forklarer. Tilgjengelig og oppdatert i forhold til nye elektroniske løsninger for pasientdialog. En god fastlege som heldigvis har større fokus på god pasientdialog enn den sedvanlig skråsikre tilnærmingen mange andre fastleger har. Kan anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig dyktig lege som er grundig og tar en på alvor. Kan mye om alt, deler sin kunnskap og gir deg på den måten god innsikt i egen situasjon. Flink til å lytte, ryddig, det vil si; tar et tema av gangen.