Christian Olstad Borge

Stasjonstorget Legesenter DA

Autorisasjon (2006)

Christian Olstad Borge er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Christian Olstad Borge

Veldig fornøyd med denne legen! Anbefales!

Jeg er veldig fornøyd med denne legen! Han har tatt meg på alvor fra første sekund (noe jeg ser på som sjeldent) og jeg får være med på dialogen rundt egen helse. Dvs, jeg blir ikke overkjørt. Han har god faglig kompetanse, det er en lett og ledig tone (noe jeg syns er viktig), og han hører på det en har å si. Han har ingen problemer med å henvise videre dersom det er behov for det.
Jeg har heller aldri måttet vente lenge på å få time! Noen ganger er han litt forsinket, men det viser bare at han tar seg tid til pasientene, og jeg venter heller 10-20 minutter ekstra på en som tar seg tid, enn en som alltid skal være punktlig, koste hva det koste vil. Aldri følt at han har "rusha" når jeg har vært inne, men derimot har han tatt seg god tid.
Anbefales på det varmeste!

En meget dyktig og kunnskapsrik lege. Han er god til å lytte til pasienten, samtidig som han har et glimt i øyet. En god «erstatter» for Dr. Michelet. Dette er en lege det er verdt å reise fra en annen by for å ha som fastlege. Anbefales!

Handlekraftig og kunnskapsrik!

Christian O. Borge. En lege med tid til pasientene. Han hører, han lytter, og han agerer.

Dr. Borge hoppet etter Wirkola. Virkelig. Han overtok etter Dr. Michelet, som har vært en av Norges dyktigste leger over lang lang tid. Det er ikke lett. Men du verden hvor fornøyd jeg er med Dr. Borge!

Jeg var skeptisk i starten, men etter at jeg fikk Dr. Borge har jeg blitt kvitt ett problem jeg hadde i flere år, jeg har blitt hørt og jeg har fått den hjelpen jeg trenger.

Hver gang jeg har trengt en time, så har jeg fått det. Selv om han har hatt full dag, så har han klart å finne tid. Selv om det går utover hans lunsj, eller fritid. Noe ventetid må påregnes, fordi han tar seg tid til alle pasientene sine. Noe som betyr mer for meg, enn å komme inn 20 minutter tidligere.

Jeg flytter nå til en annen by for å studere, dessverre. Når jeg kommer tilbake om 3 år, da skal jeg tilbake til Dr. Borge.

Anbefales på det sterkeste.

Grei nok, men ikke mer..

Føler ikke at han alltid tar meg eller tidligere leger på alvor, men viser som regel handlekraft, selv om det ikke resulterer i løsning..

Ikke spesielt god tid til å høre på deg slik at legen går glipp av hele sykdomsbildet.

Jeg er nok bortskjemt med tidligere leger med bedre klinisk blikk, bedre tid og bedre til å lytte, men som skiftet jobb til mer omfattende stilling, så for meg blir dette noe nedtur..

Jeg vurderer å bytte lege i håp om å få en som er mer interessert i hele sykdomsbildet for å finne svar... ikke stykkvis og delt som nå..

Som sagt, en helt grei lege, men ikke mer enn det.

Kjempefornøyd med Dr. Borge

Veldig fornøyd med å ha ham som fastlege, han gjør en bra jobb på alle måter. Grundig og kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell. Jeg føler meg hørt og sett, og behandlingen jeg har fått er førsteklasses. Han ble anbefalt til meg av en annen lege, og det er også et godt tegn.