Christian Olstad Borge

Stasjonstorget Legesenter DA

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stasjonstorget Legesenter DA
Idrettsveien 7 1400 Ski
Tlf: 64 85 94 94 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Olstad Borge er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christian Olstad Borge

Trygg og kunnskapsrik

Veldig dyktig lege som er grundig og tar en på alvor. Kan mye om alt, deler sin kunnskap og gir deg på den måten god innsikt i egen situasjon. Flink til å lytte, ryddig, det vil si; tar et tema av gangen.

Bryr seg

Jeg kan ikke vurdere en lege's faglige kompetanse, men føler at jeg blir lyttet til og at jeg i samråd med legen kommer frem til felles løsning m.h.t. medisinering og/eller behandling videre.

Feilinformasjon på telefonsvarar

Ringte frå ei psykisk helseteneste i kontortid før påske, etter samtykke frå pasient, for å drøfte bekymring for felles pas. Venta i nesten ein time og fekk stadig telefonsvarar med beskjeden "Du står først i køen og vil bli satt over til første ledige representant." Dette skjedde aldri.

Svært dårleg pasientbehandling frå legekontoret.

Dyktig lege

Lege som lytter og er grundig. Får raskt time og han er opptatt av at pasientene tas med på råd før han kommer med konklusjonen. Anbefales!

Veldig fornøyd!

Grundig og hyggelig. Ville gjerne følge opp mine helseproblemer, noe som er tillitsvekkende og trygt.
Virker som han har stor kunnskap om det meste.

Tommel opp!

En meget dyktig lege! Grei og prate med, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Får absolutt den hjelpen jeg trenger og alltid kort ventetid.

Veldig dårlig lege

Ikke bra lege. Ville ikke høre på mine problemer. avslo forslag jeg kom med til forbedring. Han har det lettere for å medisinere enn å lytte til pasients behov først.
Byttet raskt lege.

Har fått mer negativt enn positivt med denne legen. Styr unna.

Dyktig, folkelig og kunnskapsrik

Enkelt og greit en meget dyktig kar! Jeg føler jeg kan ta opp ting med denne legen, og han lytter til det jeg har av problemer!

Uansvarlig

Lege har ikke kompetanse til å hjelpe meg i mitt tilfelle og vil ikke henvise til spesialisthelsetjenesten. Kom til han med barn fikk beskjed at barne dør ikke av å gråte. (?????) Det kaller vi uansvarlig.

Grundig og trivelig.

Han er ikke redd for å henvise videre, går grundig til verks. Han er lett å prate med, og det er sjeldent lang ventetid på kontoret.