Christian Olstad Borge

Autorisasjon (2006)

Christian Olstad Borge er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Christian Olstad Borge

Rask og uklok

Han er rask til å hjelpe med enkle og åpenbare problemer på meldinger. Lite tilgjengelig for time. Ikke så flink til å spørre og lytte. Virker ofte arrogant og avvisende. Uklok overfor psykiske plager.

Flott og dyktig lege

Man føler seg trygg hos Borge. Inngir tilitt, og er en sympatisk lege. Flink til å svare på henvendelser via e-post.

Flink på det han kan, men bagateliserer alt annet (det han ikke kan)

En lege som har mye kunnskap, men som er svært dårlig til å følge opp anbefalinger, avtaler og diagnoser han ikke vet mye om. Han kan fort bagatelisere uttalelser fra andre leger/sykehus. Følte meg til slutt utrygg på om jeg fikk riktig hjelp hos denne legen. Har derfor valgt å bytte lege etter mange år hos denne legen.

Veldig fornøyd med denne legen! Anbefales!

Jeg er veldig fornøyd med denne legen! Han har tatt meg på alvor fra første sekund (noe jeg ser på som sjeldent) og jeg får være med på dialogen rundt egen helse. Dvs, jeg blir ikke overkjørt. Han har god faglig kompetanse, det er en lett og ledig tone (noe jeg syns er viktig), og han hører på det en har å si. Han har ingen problemer med å henvise videre dersom det er behov for det.
Jeg har heller aldri måttet vente lenge på å få time! Noen ganger er han litt forsinket, men det viser bare at han tar seg tid til pasientene, og jeg venter heller 10-20 minutter ekstra på en som tar seg tid, enn en som alltid skal være punktlig, koste hva det koste vil. Aldri følt at han har "rusha" når jeg har vært inne, men derimot har han tatt seg god tid.
Anbefales på det varmeste!

Handlekraftig og kunnskapsrik!

Christian O. Borge. En lege med tid til pasientene. Han hører, han lytter, og han agerer.

Dr. Borge hoppet etter Wirkola. Virkelig. Han overtok etter Dr. Michelet, som har vært en av Norges dyktigste leger over lang lang tid. Det er ikke lett. Men du verden hvor fornøyd jeg er med Dr. Borge!

Jeg var skeptisk i starten, men etter at jeg fikk Dr. Borge har jeg blitt kvitt ett problem jeg hadde i flere år, jeg har blitt hørt og jeg har fått den hjelpen jeg trenger.

Hver gang jeg har trengt en time, så har jeg fått det. Selv om han har hatt full dag, så har han klart å finne tid. Selv om det går utover hans lunsj, eller fritid. Noe ventetid må påregnes, fordi han tar seg tid til alle pasientene sine. Noe som betyr mer for meg, enn å komme inn 20 minutter tidligere.

Jeg flytter nå til en annen by for å studere, dessverre. Når jeg kommer tilbake om 3 år, da skal jeg tilbake til Dr. Borge.

Anbefales på det sterkeste.