Christian Olstad Borge

Autorisasjon (2006)

Christian Olstad Borge er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Christian Olstad Borge

Grei nok, men ikke mer..

Føler ikke at han alltid tar meg eller tidligere leger på alvor, men viser som regel handlekraft, selv om det ikke resulterer i løsning..

Ikke spesielt god tid til å høre på deg slik at legen går glipp av hele sykdomsbildet.

Jeg er nok bortskjemt med tidligere leger med bedre klinisk blikk, bedre tid og bedre til å lytte, men som skiftet jobb til mer omfattende stilling, så for meg blir dette noe nedtur..

Jeg vurderer å bytte lege i håp om å få en som er mer interessert i hele sykdomsbildet for å finne svar... ikke stykkvis og delt som nå..

Som sagt, en helt grei lege, men ikke mer enn det.

Min Doktor!

Min forrige lege før ham var for meg den beste legen jeg kunne få, men Borge er en annen type person og absolutt like dyktig. Han er grundig og lett og snakke med. Jeg har full tillit og føler meg veldig trygg hos ham.

Fantastisk lege!

Fikk tildelt dr. Borge da min forrige lege sluttet. Er utrolig fornøyd, og kan med hånda på hjertet si at han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter til alle mine problemer, og drøfter med meg hvordan problemene kan løses. Han tar meg på alvor, samtidig som vi kan ha en spøkefull tone - hvilket gjør at det å gå til legen ikke er så ille allikevel. Dette er en lege som vil det beste for pasientene sine. Hender han er litt forsinket, men det går helt fint. Som en skriver under meg - det viser bare at han har tatt seg tid til å høre på pasienten før meg.

Dr. Borge får full pott fra meg!

Lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik

Lytter, hører, vurderer og informerer og forklarer. Tilgjengelig og oppdatert i forhold til nye elektroniske løsninger for pasientdialog. En god fastlege som heldigvis har større fokus på god pasientdialog enn den sedvanlig skråsikre tilnærmingen mange andre fastleger har. Kan anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig dyktig lege som er grundig og tar en på alvor. Kan mye om alt, deler sin kunnskap og gir deg på den måten god innsikt i egen situasjon. Flink til å lytte, ryddig, det vil si; tar et tema av gangen.