Odd Erik Dolva

Autorisasjon (1986)

Lege Odd Erik Dolva Telefonnummer69 21 20 6069 21 20 ...
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Odd Erik Dolva er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Odd Erik Dolva

Styr unna!

Så meg nødt til å bytte fastlege, etter over 20 år. Da jeg virkelig trengte hjelp, etter div hendelser sviktet det helt. For mye papirarbeid sa mannen. Er helt sjokkert over mye av det han fikk seg til å si. Empati tror jeg ikke finnes på det legekontoret.

Dr Odd Erik Dolva, gir mg trygghet- da han er meget personlig

Kontoret fungerer meget bra, og hans Kone som er der- er rask til å svare, og gi beskjed videre ! Har meget tiltro til Dolva som Fastlege, og jeg har over 25 års positiv erfaring !

Dårlig til å lytte

Han er veldig dårlig til å lytte og til å henvise videre når han ikke finner ut hva som er galt selv.

Fastlegen med kunnskap og pasient forståelse .

Min sønn og jeg har brukt Dr. Dolva, som fastlege i ca 5-6 år og vi er veldig fornøyde med konsultasjoner og svarene vi får. God oppfølging , det samme gjelder ved kontakt på telefon eller fremmøte.
Mvh
[navn fjernet av moderator]

Tilgjengelig, profesjonell og hyggelig lege

Min erfaring etter å ha hatt dr. Dolva hele livet, er at han er utrolig dyktig! Han tar deg som pasient på alvor, og lytter til dine problemstillinger. Han opptrer både profesjonelt og hyggelig, man føler seg utrolig imøtekommende. Dersom det er haste/ akutt tilfeller opplever jeg at dr. Dolva tar deg raskt inn! Ellers så er han jo en veldig populær lege i Halden, så en vanlig konsultasjonstime er det nok litt ventetid på.