Anine Elguren

Autorisasjon (2006)

Anine Elguren er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Anine Elguren

Norgesmester i fastleging

Anine har min fulle tillit. Jeg føler meg alltid bedre og tryggere etter timene. Hun er opptatt av helheten i livssituasjonen min. Oppleves alltid som varm og imøtekommende.

Synes også damene bak skranken er supre!

Beste fastlegen

Stod på venteliste ca ett års tid da jeg ble anbefalt Anine av kjente. Det var verdt ventetiden, hun er verdens beste fastlege!! God til å lytte, godhjertet, tar deg seriøst, profesjonell, alltid blid, har humor og gjør alt for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er alltid hyggelig på legetime hos Anine. Resten av gjengen på Møllebyen (sykepleierne) er også veldig profesjonelle, hyggelig og imøtekommende. Dere er et godt team :) Anbefaler sterkt dette legekontoret og Anine som fastlege til alle som skulle trenge ny fastlege!!

Verdens beste lege.

Anine er helt fantastisk og som alvorlig, kronisk syk er hun den beste legen jeg har hatt. Er så takknemlig for å ha henne som fastlege. Hun er lyttende, varm, nøye, effektiv, undersøkende, tar seg alltid tid til sin pasient og følger opp pasienten. Kort sagt har hun alle egenskaper en lege bør ha. Alle burde hatt en fastlege som Anine.

Imøtekommende,lyttende og varm

Bruker henne som fastlege. Hun er fantastisk,dyktig,varm og genuint interresert i deg.Og ikke minst blid og humoristisk

Trykk og kunnskap

Jeg føler at hun behersker sin jobb, hun gir deg tid for å fortelle din sykdommer. Hun prøver å samarbeide så godt hun kan. Det blir av og til litt vanskelig å få akkut timen.