Anine Elguren

Tlf: 69 20 99 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anine Elguren er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Anine Elguren

Lyttende og varm

Har aldri vurdert å bytte fastlege da Anine Elguren er den beste!! Hun har tid til å lytte, henviser rask om nødvendig og er alltid løsningsorientert.

Helt klart den beste legen i moss. Alltid tid til å høre på deg og tar deg seriøst. Finner alltid løsninger .

Den beste legen jeg har hatt

En lege som hører på pasienten og tar deg på alvor. Føler jeg kan spørre om hva som helst og få svar.

Beste fastlegen

Da jeg flyttet til Oslo, fortsatte jeg å ha Anine som fastlegen. Dessverre ble det litt kronglete med så lang vei, og jeg er redd jeg ikke kommer til å finne en like god lege. Hun er fokusert og interessert. Svarer på alle spørsmål og er veldig trygg. Liker at hun ikke duller, men er rett på uten å være hard. Beste fastlegen jeg har hatt!

Verdens beste

Verdens beste lege, uten tvil!
Lege for hele familien, og har stilt opp i alle år. Synpatisk og god dame, som tar deg på alvor uansett hva det skulle være. Hun bryr seg om pasientene sine, de er ikke bare en plage som for mange andre fastleger.

Slik en lege bør være!

Et nydelig og varmt menneske!

God til å lytte, rask til å oppfatte. Empatisk og svært hyggelig! Slik man ønsker at en lege skal være!

Veldig empatisk lege

Hun er åpen og sympatisk og har en flott evne til å sette seg inn i mine problemer.

Super fornøyd!

Beste legen jeg har møtt og veldig hyggelige ansatte!

Menneskelig, varm, faglig god

Flink til å se hele mennesket og helheten, mye faglig kunnskap, se raskt løsninger, ikke redd for å henvise videre til spesialister. Har også smil og humor!

Den beste legen jeg har hatt

Elguren er en kunnskapsrik og engasjert lege som viser stor empati for sine pasienter. Hun utnytter tiden godt under timen og er tilstede med hele seg under konsultasjonen. Anbefales på det varmeste!!

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig imøtekommende, empatisk og forståelsesfull.Hun gir enn følelsen av å være interessert i deg som et helt menneske, ikke bare som en diagnose. Hun SER deg, og har også humor...blir glad etter et besøk der...er flink til å oppmuntre og gi håp...dyktig faglig også.

Verdens beste lege!!!

Så utrolig dyktig i jobben sin, hyggelig og behjelpelig! Hadde bare alle vært så heldige å ha en lege som Anine.

Å hvilken lykke ....

å møte en lege som Anine Elguren. Jeg fulgte min mor , som er gammel og med veldig nedsatt hørsel. Legen gav god tid og oppmerksomhet, og kontakten mellom henne og min mor var rett og slett rørende ♥.
Her må det bli 5 stjerner +

Å møte mennesker

Anine ser meg for den jeg er, og lytter til det det måtte være.
Går alltid med positivt humør ut av kontoret hennes.

Dyktig dame

Elguren er faglig dyktig, lyttende og med en herlig humor som ufarliggjør selv de vanskelige tingene! En person det er hyggelig å møte, selv om det handler om utfordringer. Anbefales på det varmeste!

Svært fornøyd

Aktor tilgjengelig på kort varsel, og kontoret utfyller hverandre for effektiv utnyttelse av tiden. God behandling og hyggelig atmosfære.

beste legen

denne fastlegen vil jeg anbefalle. ho tar deg seriøst, har humor. snill og forståelsesfull.

Elguren er en trygg og god lege.

Hun er lyttende, imøtekommen, har empati,viser kunnskap som lege som gjør at jeg føler meg trygg på å bli ivaretatt og hun har et fantastisk godt humør.