Dag Asbjørn Omholt Ernø

Autorisasjon (1991)

Dag Asbjørn Omholt Ernø er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Dag Asbjørn Omholt Ernø

Dyktig og omsorgsfull

Ivaretar meg medisinsk på en utmerket måte. Følger opp den aktuelle behandlingen 100%. Takket være han ble en kreftdiagnose oppdaget tidlig nok til at kreften er borte.

Ikke fornøyd

Ikke veldig fornøyd med ham som fastlege. Ofte minst en halv time forsinket, selv om man har første time på morgenen. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, har måttet vente i opptil en halv time på svar. Har en ordning med "time samme dag" (kan selvsagt være positivt), mens det er ekstremt vanskelig å få time frem i tid (noe jeg ofte ønsker fordi jeg trenger jevnlig kontroll og oppfølging av kronisk tilstand) - personalet virker direkte motvillig til å bla frem for eksempel 6 uker i avtaleboka. Legen virket uinteressert i meg som pasient og lite til stede; følte meg ikke sett, hørt og ivaretatt. Har nå byttet fastlege.

Ikke helt fornøyd.

Føler ikke at han ser hele helsetilstanden. Vanskelig å få noe konkrete svar. Følger opp til en viss del så blir det stille selv om tilstanden vedvarer.Timebestillingen blir litt håpløs når du må ha "time samme dag" for å bestille time for flere problemer. Vanskelig å få full helsesjekk.

God og trygg

Asbjørn er en utrolig flink og medmenneskelig lege, og hjelper på alle mulige måter. Jeg vet jeg alltid får hjelp når jeg er hos han. Men noen ganger opplever jeg han som litt stresset. Det tror jeg kan ha noe med at Varna Legesenter har en ordning som gjør at man kan sende sms kvelden før, og få time neste dag, og jeg tror det enkelte dager kan hope seg litt opp med pasienter av den grunn. Det er en veldig fin ordning, men jeg tror det hadde hjulpet om de presiserte enda bedre at sms-tjenesten kun er for korte konsultasjoner. Ikke kritikk mos Asbjørn riktignok, heller et forslag til legesenteret :) Asbjørn er en kjempeflink lege!

En trygg lege

Asbjørn lytter og tar deg på alvor,samtidig som humoren kan sitte løst. Han evner å se hele mennesket og ikke bare den konkrete diagnosen/ lidelsen. Vi har hatt han som familielege gjennom mange år og er veldig fornøyd.