Roongnapha Plaipetch

Autorisasjon (2004)

Roongnapha Plaipetch er en av 19 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Meget trygg og god kunnskap

Alltid følt trygghet ved legen. Ingen ting å utsette etter utallige besøk og alltid funnet løsning, eller fått oppgaver å jobbe mot.
Vil si at kunnskapen er høy.

Usympatisk, uengasjert, bryr seg ikke

Det er ikke alle man går overens med og det er helt fair. I dette tilfelle føler jeg ikke at det bare er dette det går på.

Hun virker uinteressert i meg som pasient og jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg sitter igjen med følelse av å være dum som kommer med de problemene man har tatt opp.

Henvisninger kommer ikke frem.

Håpløs til å svare på e-konsultasjon. Har måttet purre hver dag i flere dager, endte tilslutt opp med at en annen lege på kontoret måtte ta tak i det.

Må alltid vente, lenge.

Veldig dårlig på å kommunisere under konsultasjon.

Virker som hun ikke har noe ønske om å ha meg som pasient, har derfor byttet.

Lite tillitsvekkende, lite sympatisk og uengasjert lege.

Ikke bruk henne!

Tar deg ikke på alvor, har funnet diagnose før du har møtt opp latterliggjør deg etter en telefonsamtale selv med covid og astma. Så alle på Gardermoen ingen grunn til å droppe privat helse. Mannen min fikk kar beskjed om at fastlegen var kort vei å ringe... den samtalen tok jeg opp. Det er trist

Ubrukelig

En lege som åpenbart ikke klarer å ta det ansvaret hun er satt til. Når det gjelder henvisninger fra f.eks AHUS så virker det som om hun gir blanke. Ikke kaller hun inn til time, ikke klarer hun å rope meg opp når jeg var der heller. Når jeg spør hva som skjer så får jeg melding om at legen sitter i videomøte. Men hva med timen min da sa jeg? Den udugelige legen setter de andre ansatte i forlegenhet.

GODT INNTRYKK AV LEGEN

Godt mottatt av min nye fastlege,i utgangspunkter var spent, men glad for jeg fikk et førstegang inntrykk og god kommunikasjon med legen , føler at fastlege valget kjennez rett for meg.