Kenneth Kaland Fjellstad

• Sjømannslege

Kenneth Kaland Fjellstad er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kenneth Kaland Fjellstad

Hyggelig og forekommende lege

Min svigerfar bruker Kenneth og jeg har bare gode opplevelser med ham. Svigerfar hører dårlig, men han snakker høyt og tydelig og er opptatt av å bli forstått. Veldig bra. Ventetiden er også akseptabel.

Kona hans jobber der som legesekretær og hun er også svært hyggelig. Begge har det lille glimtet i øyet som gjør at de skiller seg ut.

Når det gjelder de øvrige legesekretærene hadde det nok vært på sin plass med et lite smilekurs. De er ikke alltid like blide, men kan glimte til.

Adkomstmulighet til legesenteret er litt vanskelig med gamle folk som går dårlig da er "lang vei å gå" både fra parkeringshuset på sydsiden og fra parkeringskjelleren da det ikke finnes direkte heis derfra og opp. Dette kunne vært løst enkelt med noen P-plasser utenfor McDonald.

Vet ikke noe om denne legen.

Min mor har hatt denne legen, men legesekretærene er ikke hyggelige. Byttet derfor fastlege.

ikke en lege eller legekontor å annbefale.

Veldig vanskelig på nødvenige medisiner..

Legen fremstår som forsåelsesfull, men nøyer seg med det. Medisiner som er skrevet ut av tidligere fastleger bryr han seg svært lite om. Legen passer best inn i pasientgruppen av eldre årgang. Det er totalt håpløst å komme igjennom pr. Tlf. Personalet som betjener kontoret trenger et kurs i empati. Dette er ikke en lege å annbefale. Ved denne leges fravær er karakteren på hans kollega den samme..

Mer for dem eldre

Kenneth er en flink lege men bryr seg litt mer om de eldre enn de unge så denne legen passer mer for dem eldre. Kan hende du må vente noen minutter før han blir ferdig med en pasient selv om det er et bestemt tid. Føler at denne legen fortsatt er en nybegynner ikke noe og anbefale for dem unge.

En kjempe flink og snill Lege

Dette er en lege som bryr seg om mennesket ) Jeg får kjempefin støtte og hjelp. Og han er flink både på det medisinske og på kommunikasjon:) Og helsesekretærene er hyggelige og hjelpsomme:) Denne Legen vil jeg og min familie, fortsette å bruke :)