Kari Gjelsvik Gleditsch

Autorisasjon (1998)

Kari Gjelsvik Gleditsch er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kari Gjelsvik Gleditsch

Kjempefin fastlege

Dr. Gleditsch er seriøs og dyktig. Sender deg videre til spesialist uten å drøye. Følger opp medisinering, sjekker innkomne svar før du kommer inn døra, og er tilgjengelig på telefon. Har også "glimt i øyet" og en hyggelig kommentar.
Synes hele staben på dette legesenteret er dyktige. Kan anbefales! Her er du trygg.

Helt suveren :-)

Har inntrykk at hun alltid har tid til å høre på hva jeg har å si. Føler ikke at hun vil bli kvitt meg så fort som mulig. Veldig betryggende.

Vanskelig uten øyekontakt, ellers sikkert helt ok

Har ingen forutsetning for å bedømme vedkommendes faglige nivå og heller ingen negative erfaringer i den sammenheng. Hjelpen jeg fikk var adekvat og føltes tilstrekkelig. Sikkert en fantastisk fagperson. Men Gleditsch ser ikke pasientene i øynene når hun snakker med dem. Jeg ble litt engstelig av dette, fikk følelsen av at det var noe "galt" jeg ikke fikk vite, i min journal eller noe - men da jeg fikk bekreftet av andre at de hadde samme opplevelse med henne forsvant jo bekymringen for dét.

Ok

Føler at hun ikke hører etter hva man sier.Ikke mye øyekontakt

Super fastlege!

Super fastlege som jeg har beholdt i alle år, selv om jeg tidvis har bodd utenbys pga studier og jobb. Tar seg tid til å lytte, flink til å forklare. Har god oversikt over tidligere sykdomshistorikk; føler meg ivaretatt.