Zbigniew Stanislaw Gorski

Autorisasjon (1989)

Zbigniew Stanislaw Gorski er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Zbigniew Stanislaw Gorski

Dårlig på å lytte

Gorski vil helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.

Perfeksjonist i sitt arbeide.

Overskriften sier vel det meste. Personlig har jeg fått meget god oppfølging, rask til å ta prøver og til å henvise til spesialister og mer utfyllende undersøkelser.
Hyggelig lege som innbyr til samtale. Oppfatter han som meget tilgjengelig, det samme med hans kolleger dersom han er borte. Er han ikke tilstede får man timer hos en annen dersom det er viktig.

Hele kontoret, Vincent Medisinske Senter, er svært godt administrert, og alle, det være seg, både legekolleger av han og annet helsepersonell som jeg har vært i kontakt med, er veldig hyggelige, imøtekommende og effektive.

At der kan være noe ventetid har jeg stor forståelse for, da mye kan skje på ett legekontor. og enkelte saker må prioriteres. Har selv fått hjelp på den måten.

Har egentlig ikke noe negativt å komme med.

Anbefaler han på det varmeste.

Utrolig vennlig og oppfordrene lege - har 100% tillit til han har fulgt opp min mann i tøffe tider

Veldig proffesjonell og informativ - følger opp - imøtekommende og vennlig også overfor partner i vanskelig situasjon - anbefales på det varmeste når "det virkelig gjelder"

Sympatisk og hyggelig lege.

For meg har han vært meget bra - til tross for lange ventetider som kan være uforståelige når man har første time om morgenen. Han har en lun og god humor som jeg setter pris på som pasient. Anbefales på drt beste. Det er verdt ventetiden!!!

Samlebåndpasienter

Gorski er en lege som vil helst stille diagnosen din i dørsprekken. Selv om han har opp til 20 minutter per pasient, så er det ofte kun halvparten du føler han vil sette av til deg. Selv om man måtte ha mye som man vil snakke om.

Ofte er det lang ventetid på å få han til samtale. Det samme gjelder ventetiden på venteværelset. Det skjer aldri til tiden, uansett tid på døgnet. Når man så endelig kommer inn, vil Gorski helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.

Anbefaler han ikke til noen andre enn de med helt elementære enkle behov for legehjelp. De som sliter med lange fysisk og/eller psykiske plager bør velge en annen lege.