Zbigniew Stanislaw Gorski

Autorisasjon (1989)

Zbigniew Stanislaw Gorski er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Zbigniew Stanislaw Gorski

Ikke dårlig, ikke bra ... Grei.

Han er alltid forsinket! Alle gangene har vi måttet vente mellom 20-40 minutter på å komme inn selv om vi har kommet i god tid til vår timeavtale. Han er hyggelig, men har/tar seg ikke tid til pasientene. Jeg hadde en gang 2 ting jeg skulle ta opp og han sa at det hadde han ikke tid til, og jeg måtte bestille ny time, selv om den første "tingen" tok kun 5 min. Han følger ikke opp resultater av tidligere prøver, og ser ikke helheten. Dessuten er det stort sett jeg som må komme opp med alle forslagene til hva som kan være problemet.
Første gang jeg har sett meg nødt til å bytte fastlege!

Dette er ikke en lege jeg anbefaller

Alt for travelt, stresser seg lett opp, har ikke tid, kan bare komme med en "problem" per time.
Har hatt denne legen i mange år, men han har nok ikke tid til alle pasientene han har på listen sin.
Jeg har bytter lege og angrer ikke :)

Ikke fornøyd!

Ikke en som lytter! Har veldig paternalistisk holdninger med måten han jobber på! Tar ikke hensyn til pasietens ønsker og behov! Men er flink til å skrive ut en bunk med resepter! Kan være så stresset at man tør ikke spørre noe som helst! På 5 minut tar han imot 4-5 pasienter noe som gjør det til en kaos!! Ikke til å anbefale!

Stressende lege

Tar seg veldig dårlig tid til pasienten, og kommer med kjappe løsninger som jeg føler er ren "prøv og feil".

Flink lege, men har alltid dårlig tid

Flink og hyggelig, men du får en følelse av at han ikke har så god tid til deg. Han er meget flink til å henvise deg til en spesialist.