Irina Valasach Gåserud

Prinsens gate 2 1530 Moss
Irina Valasach Gåserud er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Irina Valasach Gåserud

Min Heltinne !

Når man blir alvorlig syk trenger man en god lege ved sin side . Jeg ble alvorlig syk i 2010 og hun har stått støtt ved min side hele veien . Funnet løsninger , henvist , støttet og lyttet . Jeg kan med hånden på hjerte si at min vei hadde vært mye tyngre uten Dr. Gåserud . Kontordamene er også helt fantastiske , aldri noe problem . Blitt noe ventetid etter at listene har fylt seg opp med pasienter , men sånn er det nok bare .

En lege som tar deg på alvor!

Irina Gåserud er en fantastisk flink lege. Det siste året har jeg vært svært syk, og hun har henvist meg i alle retninger uten å nøle, slik at jeg har fått en diagnose raskere enn det som er vanlig for den diagnosen jeg har. Hun er forståelsesfull og følger deg godt opp. Dersom du trenger å snakke med legen over telefon eller har spørsmål, så ringer hun deg så fort hun har ledig tid. Hun er den beste legen jeg har hatt og jeg kan varmt anbefale henne til andre!

Beste legen

Har hatt henne som fastlege i mange år. Måtte dessverre bytte til en annen lege da jeg flyttet fra Moss.

Hun tar tid til pasientene. Dette kan medføre noe venting og forsinkelser, men du vet alltid at hun bruker tid på deg og! Jeg fikk alltid noe svar og hjelp, hun prøver å finne beste løsninger til problemer man kommer med. Har god dialog med pasienten. Er oppmerksom på hva man sier. Forklarer alt underveis!

Hun bryr seg. Aldri følt at jeg kommer og plager henne, noe som skjer hos noen andre leger.

Hun er flink til andre ting som ikke alle fastleger gjør, bl.a. ta celleprøve, skjære bort føflekker osv.

Kan virkelig anbefale henne.

Ikke fornøyd

Det var mye misforståelser og jeg følte hun ikke trodde på meg da jeg kom med mine problemer. Eneste positive var hun ene damen i skranken :)

Fantastisk lege!

Hun er den beste lege jeg noen gang har møt! Full av omsorgs og forståelser. Fantastisk oppfølging . Lyter hva du sier ikke bare ser på data. Hele tiden har god tid å høre på deg, snakker med deg og forklare alt hva du spørre. Det er trist at jeg flyttet fra Moss, og må bytte lege. Anbefale på det sterkeste!