Irina Valasach Gåserud

Prinsens gate 7 1530 Moss
Irina Valasach Gåserud er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Irina Valasach Gåserud

Fantastisk lege!

Hun er den beste lege jeg noen gang har møt! Full av omsorgs og forståelser. Fantastisk oppfølging . Lyter hva du sier ikke bare ser på data. Hele tiden har god tid å høre på deg, snakker med deg og forklare alt hva du spørre. Det er trist at jeg flyttet fra Moss, og må bytte lege. Anbefale på det sterkeste!

Veldig flink og omtenksom

Jeg byttet til Dr Gåserud i sommer da jeg flyttet tilbake til Moss. Hun er svært dyktig; ser på deg når du snakker og hun er flink til å lytte. Jeg opplever henne som svært omtenksom. Hun virker aldri stresset, selv med fult venterom og de dagene hun har daglegevakt.

Jeg opplever ingen språkproblemer. Hun er svært dyktig i norsk, og jeg kjenner henne derfor ikke igjen i tidligere kommentarer her.

Veldig dårlig inntrykk

Skiftet til denne legen som nyinflytter til byen, men velger å bytte fastlege med en gang. Irina var lite i møtekommende, veldig knapp med ord og gjorde meg usikker i forhold til hva jeg kunne/kunne ikke spørre om. Hun virket irritert og lei, og ga minimalt med informasjon da jeg spurte om ting jeg ikke vet hvordan fungerer da jeg aldri har bodd i Moss før. En lege bør man være trygg på, det ble jeg ikke av denne legen. Anbefaler ikke at noen velger henne som fastlege, med mindre de foretrekker en litt irritert, ordknapp lege med lite empati.

Verdens beste lege !

Hun er der , lytter , hjelper og henviser . Bruker god tid og utstråler omsorg . Hun blir som en på laget når man snakker alvorlig sykdom . Aldri vansklig å få tak i . Hun tenker nyskapende og er ikke redd for å prøv ut nye ting . Har full kontroll over alt ! Hode på rett sted !

En god fastlege å ha!

Jeg er meget førnøyd med dr. Gåserud som jeg har hatt som fastlege i snart 2 år - hun er faglig dyktig, effektiv på en positiv måte og dannet. Ingen språkproblemer. Hyggelig og oppegående kontorbetjening og kjekt å kunne ta blodprøver på samme sted. En god fastlege å ha!