Irina Valasach Gåserud

Prinsens gate 2 1530 Moss
Irina Valasach Gåserud er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Irina Valasach Gåserud

Min beste lege

Veldig god lege. Lyttende, kunnskapsrik, lett tilgjengelig, tar seg godt av pasienter, stoler på deg når du forteller henne om problemene dine. Savner henne så mye, da jeg flyttet fra Moss for et år siden og måtte bytte dessverre til en annen fastlege.

Flink lege

Beste legen jeg har hatt, hun tar seg tid til deg og nøler ikke med å finne de beste løsningene om du trenger henvisning videre. Man føler seg trygg hos Irina, det gjør man ikke hos alle leger.

lyttende og trygg lege

Irina Gåserud utfyller en trygghette er første gang på mange år at jeg har fått en så forståelsesfull lege. Hun sender meg til Undersøkelse,rønken prøver mm.
Man slipper å stå så lenge i telefonen før de tar den og det er ikke lang ventetid.

Min Heltinne !

Når man blir alvorlig syk trenger man en god lege ved sin side . Jeg ble alvorlig syk i 2010 og hun har stått støtt ved min side hele veien . Funnet løsninger , henvist , støttet og lyttet . Jeg kan med hånden på hjerte si at min vei hadde vært mye tyngre uten Dr. Gåserud . Kontordamene er også helt fantastiske , aldri noe problem . Blitt noe ventetid etter at listene har fylt seg opp med pasienter , men sånn er det nok bare .

En lege som tar deg på alvor!

Irina Gåserud er en fantastisk flink lege. Det siste året har jeg vært svært syk, og hun har henvist meg i alle retninger uten å nøle, slik at jeg har fått en diagnose raskere enn det som er vanlig for den diagnosen jeg har. Hun er forståelsesfull og følger deg godt opp. Dersom du trenger å snakke med legen over telefon eller har spørsmål, så ringer hun deg så fort hun har ledig tid. Hun er den beste legen jeg har hatt og jeg kan varmt anbefale henne til andre!