Irina Valasach Gåserud

Autorisasjon (2008)

Bylegene Moss Telefonnummer69 24 08 1669 24 08 ...
Prinsens gate 2 1530 Moss
Irina Valasach Gåserud er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Irina Valasach Gåserud

Helt grei lege

Hadde Irina som fastlege bare kort tid før jeg byttet.Jeg var innom henne bare en gang- øhj time der jeg ble sendt direkte til Kalnes for kirurgisk vurdering.Hun tok seg god tid selv om det var på slutten av dagen,virket relativt faglig flink og var interessert i deg som pasient.Ubehaglig opplevelse hos en av legesekretærene da jeg var innom etter sykehusoppholdet for å ta blodprøver, gjorde at jeg byttet lege.

Hardhendt og lite ydmyk

Ikke flink med barn og hardhendt virket lite ydmyk og ikke hadde evnen til å gjøre en ordtebtlig vurdering

Nydelig lege

Lett tilgjengelig, både via e-konsultasjon og for akutt time. Grundig, sender henvisninger ved behov, lytter til pasienter, effektiv.
Meget fornøyd.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Sender til spesialister umiddelbart hvis det er nødvendig. Lytter nøye til pasientens helseplager. Hun tar nok tid til å lytte og undersøke pasienten. Alltid tilgjengelig og hjelpsom.

Nøyaktig og ansvarsbevisst

Jeg har opplevd denne legen som svært dyktig, nøyaktig og ansvarsbevisst. Har sendt meg til en mengde spesialister og utredet skader som har hjulpet meg til å komme videre. Hun er ikke av den hjertelige typen men hun lytter og gjør det hun skal og kan for å hjelpe. Beste legen jeg har hatt!