Irina Valasach Gåserud

Prinsens gate 2 1530 Moss
Irina Valasach Gåserud er en av 49 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Irina Valasach Gåserud

Distansert

Opplever besøk som skuffende siden legen virker sliten og fåmælt og virker som hun er lei jobben sin. Jeg syns ikke jeg får god kontakt. Kanskje hun er dyktig faglig, og at det er slik hun bare er. Men jeg kom fra en utrolig god lege som på alle måter så meg. Da blir dette en helt motsatt opplevelse. Dessverre er det forsinkelser allerede fra tidlig på dagen og ventetiden blir ekstra lang siden det ikke står på noe musikk/radio

kald og usympatisk

Etter en omfattende mislykket ryggoperasjon i 2017 flyttet jeg til Moss og så meg nødt til å bytte fastlege.
Jeg opplevde liten forståelse for min helsetilstand .Da jeg spurte om hun kunne være behjelpelig med en lege attest grunnet en pågående NPE erstatningssak var svaret nei.
Hun har gitt klar beskjed om at tidligere sykdomshistorie er irrelevant, og har ingen interesse av å sette seg inn i min situasjon pr d.d
Denne legen virker tynget av tidspress og smiler sjeldent.

Hvet hva hun gjør

Hun eren sympatisk og flink lege. Er blitt sendt til mange viktige undersøkelser og prøver jeg skulle fått for lenge side, uten at andre leger ikke har brydd seg. Nå får jeg den hjelpa jeg trenger.

Ikke lys på kontoret?

Lite hjelp å få. Hun virker deprimert, lyset har vært av inne på kontoret hennes de siste 2 gangene jeg har vært der. Er veldig sentralt, det er kjekt. Jeg leser kommentarer her og mange er storfornøyd men, det virker som at noen få av oss har veldig dårlig erfaring. Så rart. Jeg skal bytte lege fort. Trenger en som iallefall har litt lidenskap for arbeidet.

Min beste lege

Veldig god lege. Lyttende, kunnskapsrik, lett tilgjengelig, tar seg godt av pasienter, stoler på deg når du forteller henne om problemene dine. Savner henne så mye, da jeg flyttet fra Moss for et år siden og måtte bytte dessverre til en annen fastlege.