Trine Haug

Autorisasjon (2002)

Trine Haug er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Trine Haug

Beste fastlegen

Nå har jeg byttet 4 fastleger de siste årene, og Dr Haug er den beste legen hittill. hun er tålmodig, forståelsesfull, sender raskt hendvisninger, og følger opp.

Jeg liker ikke denne legen

Hun hadde null forståelse for min sykdomshistorie og den oppfølging jeg trenger. Bytter så snart jeg kan.

Kjempeflink lege

Trine Haug er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun har sendt noen henvisninger for meg til diverse ting og hun er flink til å formulere disse så det er lett å komme videre i de prosessene man skal gjennom.
bruker god tid til pasientene sine og forstår pasientene godt.

Samvittighetsfull

Hun er god til å lytte til pasientens egen vurdering av plagene sine. Flink til å finne løsninger i samarbeid med pasienten. Hun er også god til å følge opp med å henvise videre til spesialister der dette er nødvendig.

Tålmodig lege

Trine Haug er en lege som tar seg god tid, og som tar deg på alvor med de helsespørsmålene du kommer med. Hun etter min mening en dyktig og profesjonell, men medmenneskelig lege.
Man må stort sett vente på timen sin, men det er verdt det da hun tar seg tid til å lytte og hjelpe pasientene sine, og er tilstedeværende og ikke bare bak en pc-skjerm.
Kan til tider virke noe usikker på enkelte områder, men henter seg inn på andre områder.