Kjell-Ivar Helgestad

Skjærhalden Legekontor

Autorisasjon (2003)

Skjærhalden Legekontor Telefonnummer69 37 49 7069 37 49 ...
Prinsebakken 1 1680 Skjærhalden
Kjell-Ivar Helgestad er en av 3 fastleger i Hvaler

Siste vurderinger av Kjell-Ivar Helgestad

En flott lege!

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har hjulpet meg og min familie mange ganger. Jeg har fått time når jeg har trengt det og hans råd og behandling har vist seg å fungere godt. Han oppdaget at mitt stoffskifte var feilbehandlet over mange år av en annen lege. Den andre legen bare fornyet reseptene uten å følge opp med kontroller. Etter at medisinene ble endret har jeg fått livet tilbake. Stor takk! Jeg opplever han både vennlig og forståelsesfull. Han kan trygt anbefales.

Usympatisk og lite forståelsesfull

Jeg fikk en mld på tlf med oppfordring om oppfølging, samtidig som at en resept på fast medisin ble trukket, jeg vet ikke hva som hadde skjedd, men ville snakke med da jeg ville snakke med han var var han ikke å få tak i. Jeg opplevde situasjonen som ubehagelig, og jeg sitter igjen med å føle at jeg har gjort noe galt. Jeg opplevde at han behandlet meg som om jeg hadde null forståelse for min egen situasjon/diagnose.

Finfin lege

Svært fornøyd. Dog veldig lang ventetid på kontoret. Det lønner seg å ringe en stund før timen og høre forventet ventetid.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har truffet mange leger og jeg kan si at denne legen er den beste! Han tar seg tid til deg og tar dine problemer på alvor. Han er flink til å forklare og gir deg god oppfølging. Når det er behov for henvisning, ordner han det. Topp! Han virker både ærlig og samvittighetfull. Noen ganger kan det bli litt forsinkelser, men det har det sikkert vært gode grunner til. Jeg har stort sett fått time på dagen når jeg har trengt det. I byen må du ofte vente i ukesvis. Takk for god hjelp! Sekretærene er også blide og hjelpsomme på dette kontoret.

Dyktig lege som tenker helhetlig.

Dr. Helgestad er en meget faglig dyktig lege som som tar seg tid til deg, lytter til deg og forstår deg. Han har vist at han kan oppdage sykdom tidlig og gi god behandling. Han ønsker virkelig å hjelpe. I tillegg er han veldig hyggelig. Anbefales!