Amund Holand

Autorisasjon (2003)

Amund Holand er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Amund Holand

Flink og effektiv

Har vært pasient hos Holand i over 10 år. Han er hyggelig og effektiv. Nøler ikke med å henvise ved behov. Veldig fornøyd!

Nøye og bra

Gir en trygghetsfølelse fordi han tar ting på alvor. Flink til å ta tak i problemene og sender deg videre til undersøkelse og spesialister når det trengs. Veldig fornøyd.

Unnskyld at jeg forstyrrer..

Ja, sånn føler jeg et besøk hos Holand. Beklager at jeg tar av tiden din... Følte han var en strålende lege når han var «ung og fremadstormende», men dessverre har han med årene blitt en annen. Føler at han nesten flirer innvendig litt når man legger frem problemet.. Tror han meg ikke? Jeg føler jeg må snakke fort, det ligger en eim av stress på kontoret. Resept og sykemelding skrives mens jeg forklarer, - tastaturet går varmt.. Han tar seg tid til et lite nikk og noe som oppleves som et falsk smil i det han nærmest sender deg på dør.. Neste pasient har allerede ventet 20 minutter..

Lite engasjert

Spør lite og prater lite. Ser mest på skjermen. Virker uinteressert. Lite vennlig. Stoler ikke på at han gjør de beste vurderingene da han gjerne bare sender deg videre uten å hverken prate med deg eller undersøke.

God lege

Har hatt Dr Holand som lege i 10 år og jeg er veldig fornøyd. Han virker tillitsfull og kunnskapsrik. Har henvist videre til spesialist når det har vært nødvendig. Anbefales.