Babak Irandoust

Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (1995)

Lande Legesenter Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ...
Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Babak Irandoust er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Forståelsesfull og lyttende

Ofte gruet meg til å besøke lege, i mangel på forståelse og hvordan man skal ordlegge seg for å forklare situasjonen (psykisk + utbrent), men Babak leste tankene med en gang, og forsto akkurat hva som jeg trengte. Dyktig, lytter på deg, viser deg hvordan sykemelding fungerer osv. Fikk stor tillitt til Babak i dag, gjensidig forståelse og ble motivert på nytt ! Dyktig lege, anbefales.

Arrogant utøver av legeyrket

Som datter av en av hans pasienter vil jeg klage på hans adferd overfor meg som nærmeste pårørende. Min mor har vært fryktelig stresset ved hvert eneste besøk hos ham. Nå bytter jeg til en annen lege for min mor.

Effektiv og punktlig.

En lege hvor man slipper å sitte på venterommet lenge. Blid og imøtekommende. Rask til å bestille prøver og et henvise til spesialist. Fint med digital bestilling av legetime og resepter. Ikke lang ventetid på time.

En lege som faktisk er en LEGE

Etter anbefaling så valgte jeg Babak som lege. Og jeg angrer ikke. En mer grundige, nøyaktig, punktlig oppfølgende lege skal du lete lenge etter. Ventelisten var verdt det. Og han tar alt du kommer med på alvor. Det er en slik lege skal være. Skulle ønske alle hadde en slik lege som Babak Irandoust.

Dette er legen og medmennsket

Jeg ble ufør(yrkeskade) i 1992 og har hatt mange fastleger. 2-3 har vert ok, men i desember 2013 valgte jeg Dr.Babak Irandoust, viste ikke da at han var sykehuslege/Indremedisiner og overlege.
Nå har jeg hatt legen i snart 7 år, presis, streng, men
det lune gode smilet til legen,gir meg trygghet.
Finner de rette medisinene som har hjulpet meg veldig mye. Alltid presis, så jeg skjønner ikke at noen ikke liker legen. Anbefales bare positivt.