Profilbilde

Anette Hatlebrekke er psykolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Anette Hatlebrekke

Dyktig og omsorgsfull psykolog

Klinikk: Anette Hatlebrekke Skrevet

Anette er vel kvalifiser og bryr seg virkelig. Hun kan gjerne bruke mer tid på deg enn det du betaler for. Kan sitt fag. Koseprater mye, men det er bare sjarmerende.

Folkelig

Klinikk: Anette Hatlebrekke Skrevet

Kom til henne oktober 2018, var skikkelig nervøs og grudde meg skikkelig, Møtte ei dame som var så hyggelig og jordnær med godt humør. Jeg følte jeg ble tatt i mot med åpne armer fra første stund. Hun hjalp meg til å åpne meg om de traumene jeg har fra barndommen, hun er støttende og veldig forståelsesfull og som kan jobben sin helt ut til fingerspissene. Jeg går til henne jevnlig enda og det hjelper meg mye. Anbefaler denne psykologen på det sterkeste.

Folkelig og vennlig

Klinikk: Anette Hatlebrekke Skrevet

Hun er en folkelig psykolog det er lett å snakke med som gjorde det enkelt for meg å åpne meg. Jeg følte hun var tydelig interessert i å hjelpe meg ved å ha aktive samtaler med meg. Det hjalp meg å komme over mine traumer i barndommen. Denne psykologen kan jobben sin og anbefales på det sterkeste. Her blir du tatt godt imot!

Liker henne

Klinikk: Anette Hatlebrekke Skrevet

Liker henne skikkelig godt. Her møter du et menneske som forstår, ser deg og tuller mye. Fantastisk humor. Følte jeg kunne prate med henne om alt, alt fra bra ting til triste ting uten å bli dømt. Hun er støttende, samt forståelsesfull. En perfekt psykolog hvis du vil snakke med et menneske fremfor en stenvegg.

Grusomt

Klinikk: Anette Hatlebrekke Skrevet

Jeg skulle ha min første psykolog time. Jeg hadde gru gledet meg, sårbar og spent. Hadde time 13:00, var der 12:45 og ringte på ringerklokken. Det første som møter meg er en dame som så og si skjeller meg ut fordi jeg ringte på for tidlig når jeg hadde time 13:00(!), dette likte hun ikke og var egentlig bare helt ufordragelig. Det er noe av det værste jeg har opplevd. Grusom første psykolog opplevelse. Anette er veldig uprofesjonell, frekk og ikke en bra psykolog. Hun burde helt ærlig skamme seg, og gå inn i seg selv og jobbe med hvordan hun fremstår mot andre mennesker. Jeg brukte min tid, penger og energi på noe som var så bortkastet for min egen del. Jeg kom hjem igjen grinende... denne psykologen anbefales virkelig ikke. Håper alle leser dette før de vurderer å dra dit.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.