Profilbilde av psykolog Anette Hatlebrekke

Anette Hatlebrekke

Profilbilde av psykolog Anette Hatlebrekke
Psykolog

Om

I en verden hvor stress og utfordringer ofte kan virke overveldende, tilbyr Anette Hatlebrekke en hjelpende hånd. Med sin brede erfaring og autorisasjon som psykolog har hun dedikert praksisen sin til å veilede individer gjennom livet, med et særlig fokus på de som føler seg nedfor eller overveldet.

Anette Hatlebrekke benytter et spekter av evidensbaserte behandlingsmetoder, som inkluderer kognitiv terapi, atferdsterapi, og dynamisk psykoterapi, tilpasset hver enkelt pasients behov. Hennes tilnærming er designet for å utruste pasienter med de nødvendige verktøyene og ferdighetene for å møte og overkomme personlige utfordringer, fremme egenutvikling, og håndtere psykiske lidelser som angst, depresjon og mer.

Hennes praksis ligger sentralt i Lillestrøm, i lyse og trivelige kontorlokaler med gratis gjesteparkering. Hun tilbyr oppmøtetimer og videotimer, for voksne, par, og familier, med lite eller ingen ventetid og uten krav om henvisning.

Terapi med Anette Hatlebrekke er mer enn behandling: det er en bevisstgjøringsprosess hvor pasienter utforsker tanker, følelser, og atferdsmønstre for å skape varige endringer. Enten det gjelder løsning av spesifikke livsvansker, støtte til egenutvikling, behandling av psykiske lidelser, eller samarbeid med ulike instanser i forbindelse med arbeidsevnevurderinger, tilbyr Hatlebrekke en støttende og konstruktiv veiledning. For de som søker kvalitet og omsorg i psykologisk behandling, representerer psykolog Anette Hatlebrekke et trygt valg.

Autorisasjon (2005)

Anette Hatlebrekke er psykolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Anette Hatlebrekke

Fiasko

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Dette anbefaler jeg ingen, meget uprofesjonelt og lite kompetanse. Ikke greit når man oppsøker en som man ønsker skal hjelpe. Hun er hyggelig men det hjelper ikke. Opplever det hele som bortkastet. Jeg ble veldig overrasket. Lukter røyk i lokalet som er hjemme hos henne.

Takk for tilbakemelding. Det hender det lukter røyk utenfra da folk røyker ved hushjørnet. Etterstreber fornøyde kunder, men det er ikke alltid man lykkes og beklager så meget for din opplevelse og tar det til etterretning.

Besvart av Anette Hatlebrekke

Empatisk og trygg

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

En psykolog det er lett å snakke med, kort responstid på timebestilling,og genuint interessert i deg som person.

Dyktig og omsorgsfull psykolog

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Anette er vel kvalifiser og bryr seg virkelig. Hun kan gjerne bruke mer tid på deg enn det du betaler for. Kan sitt fag. Koseprater mye, men det er bare sjarmerende.

Folkelig

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Kom til henne oktober 2018, var skikkelig nervøs og grudde meg skikkelig, Møtte ei dame som var så hyggelig og jordnær med godt humør. Jeg følte jeg ble tatt i mot med åpne armer fra første stund. Hun hjalp meg til å åpne meg om de traumene jeg har fra barndommen, hun er støttende og veldig forståelsesfull og som kan jobben sin helt ut til fingerspissene. Jeg går til henne jevnlig enda og det hjelper meg mye. Anbefaler denne psykologen på det sterkeste.

Folkelig og vennlig

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Hun er en folkelig psykolog det er lett å snakke med som gjorde det enkelt for meg å åpne meg. Jeg følte hun var tydelig interessert i å hjelpe meg ved å ha aktive samtaler med meg. Det hjalp meg å komme over mine traumer i barndommen. Denne psykologen kan jobben sin og anbefales på det sterkeste. Her blir du tatt godt imot!