Shirley Dowers Stormyren

Shirley Dowers Stormyren er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Shirley Dowers Stormyren

Trygg og støttende!

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Jeg tror vi alle har tanker om hvordan vi ønsker at en psykolog skal være og ikke være. Jeg hadde hvert fall det, og jeg var redd for å møte en kald person som ikke forsto seg på meg. Men, jeg hadde ingen grunn til å bekymre meg når det gjaldt Shirley. Hun viste seg nemlig å være akkurat slik jeg ønsket at en psykolog skulle være. Trygg, varm, ærlig, kritisk, utfordrende, menneskelig, oppmuntrende og støttende.

I perioder hvor jeg ikke hadde stor tro på meg selv, fortalte hun meg at jeg var modig og ga meg litt av håpet tilbake. Hun utfordret tankegangen min, og fikk meg til å innse hvor slem jeg var med meg selv. Hun hjalp meg også til å se muligheter, og lærte meg teknikker jeg kan bruke i de situasjonene jeg trenger det. Jeg var ikke like pratsom i alle timene, men likevel følte jeg meg sett. Det var som hun kunne se rett gjennom meg, og se bak masken jeg prøvde å opprettholde. For min del var det veldig fint.

Jeg kan virkelig ikke få sagt nok ganger hvor bra Shirley er. Ikke bare som psykolog, men også som medmenneske. Dersom alle psykologer hadde vært som henne, hadde verden vært et litt bedre sted. Anbefaler Shirley på det sterkeste!!

Kreative løsninger og en trygg person å snakke med

Klinikk: Shirley Dowers Stormyren Skrevet

Jeg kan være ganske følsom og engstelig og fryktet å ha en psykolog som bare vil fortelle meg å "slappe av" - eller få meg til å føle at jeg kaster bort tiden deres. Shirley fikk meg ALDRI til å føle det slik!
Jeg har alltid følt meg komfortabel i timene våre, og føler at hun virkelig bryr seg om at pasientene gjør gode fremskritt. Hun tenker kritisk på hva jeg sier - og hun kommer med forskjellige kreative løsninger og tilnærminger til problemstillingene. Jeg fikk verdifull innsikt fra timene våre. Jeg vil på det sterkeste anbefale Shirley.

Trygg, omtenksom og kunnskapsrik!

Klinikk: Shirley Dowers Stormyren Skrevet

Jeg har vært hos flere psykologer tidligere, men aldri opplevd å bli tatt på alvor slik Shirley gjorde. Hun hjalp meg med mestring av bekymringstanker, generalisert angst og mestring av stress i hverdagen. Hun gav meg konkrete råd og verktøy som har hjulpet meg enormt mye i hverdagen. Hun oppleves som trygg, rolig og pålitelig og vi fikk utrettet store forandringer i tankesettet mitt i løpet av bare få timer.